Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:25:45 GMT

تجارت‌نو در سکوی بالاتر فرابورس ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۵۹۲۸

تجارت‌نو در سکوی بالاتر فرابورس ایستاد

هیات پذیرش فرابورس با توجه به اعتبار، پایداری و شفافیت مالی بیمه تجارت‌نو به ارتقا این شرکت از بازار پایه به بازار دوم فرابورس رای مثبت داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هیات پذیرش فرابورس با توجه به اعتبار، پایداری و شفافیت مالی بیمه تجارت‌نو به ارتقا این شرکت از بازار پایه به بازار دوم فرابورس رای مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراطلاعیه مربوط به این رویداد که درسامانه کدال منتشر شده است؛ درخواست پذیرش سهام شرکت بیمه تجارت نو (سهامی عام) در فرابورس ایران در  هیات پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت قرار گرفته و مقرر شد قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه شود.

بیمه تجارت نو یکی از شرکت های تابعه و تکمیل کننده سوپر مارکت مالی بانک تجارت است که مهرماه ۹۵ با نماد “بنو” در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جزتامین اجتماعی در بازار پایه فرابورس درج و داد وستد سهام آن آغاز شد. درحال حاضر با ارائه کارنامه درخشان مالی در دوره یک ساله، خرید و فروش سهام این شرکت پس از نهایی شدن مراحل قانونی پذیرش در بازار دوم که از اعتبار بیشتری برخورداراست، انجام می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد شبستان یزد اصفهان خبرگزاری شبستان رئیس جمهور رفسنجان بیمه تجارت نو فرابورس بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد