Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۲۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی کشور اختصاص یافت. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد‌باقر نوبخت صبح امروز در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران به اهداف و دستاوردهای این سفر یک روزه اشاره کرد و اظهار داشت: کلنگ‌زنی و احداث 3 هزار واحد مسکونی برای افراد نیازمند و بررسی آخرین وضعیت راه‌آهن همدان ـ سنندج دو مورد حائز اهمیت این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این 3 هزار واحد مسکونی، یک هزار واحد آن از طریق کمیته حضرت امام(ره) و 2 هزار واحد دیگر نیز از طریق بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه باید سنندج به شبکه سراسری راه آهن متصل شود، علت تاخیر در اتمام این پروژه را آماده‌سازی بستر ریلی استان‌های مجاور عنوان کرد و گفت: از شمال کردستان، استان ارومیه، از جنوب استان کرمانشاه و از مرکز نیز استان همدان آماده شده و پیمانکاران با در سه قطعه باقوت و جدیت این 140 کیلومتر خط ریلی را به شبکه راه آهن سراسری متصل می‌کنند.

وی از امضای تفاهم‌نامه تکمیل باقیمانده عملیات اجرایی پروژه راه آهن همدان ـ سنندج بین معاونت زیربنایی سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل شرکت ساخت معاونت وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: این موافقت‌نامه امروز در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی استان با حضور استاندار کردستان، ناظر و پیگیر کار مبادله شده تا با بیشترین همت، سال آینده پروژه راه‌آهن به اتمام برسد.

وجود 750 پروژه نیمه تمام بازآفرینی شهری در کشوربررسی محور و شیوه بودجه ریزی سال 99 در جلسه غیر علنی نمایندگانماجرای پیشنهاد "نوبخت" به اجلاس صداوسیما برای بودجه 1399

نوبخت از تخصیص 320 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال 29 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی اختصاص یافته که نسب به مدت مشابه سنوات گذشته چنین تخصیصی وجود نداشته و برای سال آینده نیز چون عمدتاً منابع نفتی را به طرح‌های زیرساختی و عمرانی معطوف کردیم، بودجه افزایش می‌یابد چراکه معتقدیم برای خروج از رکورد و افزایش رونق اقتصادی نیازمند طرح‌های عمرانی هستیم.

وی از توزیع بسته حمایتی بین مردم کشور خبر داد و افزود: همانطور که رئیس جمهور بیان کردند، جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی در روزهای آتی اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از مراسم استقبال در فرودگاه، از پروژه گردنه صلوات‌آباد سنندج بازدید کرد؛ «کلنگ‌زنی احداث و تامین 2000 واحد مسکونی برای محرومین استان از محل اعتبارات دولتی، بازدید از قطعات پروژه بزرگ راه آهن همدان-سنندج، بازدید از سدسیازاخ، بازدید از سد آزاد، استخر ذخیره، نیروگاه و سامانه انتقال این سد، شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از دیگر برنامه‌های «نوبخت» در کردستان است».

انتهای پیام/485/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد

متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داود منظور در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از 131 هزار میلیارد تومان (همت) در سال 1399 به 630 همت در سال 1403 افزایش یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از 617 هزار تومان به 1690 هزار تومان افزایش یافته است.
تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از 3.2 میلیون خانوار به 3.9 میلیون خانوار افزایش یافته است.

1728 میلیارد تومان برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ 840 میلیارد تومان در بودجه سال 1402 و مبلغ 1728 میلیارد تومان در بودجه 1403 پیش‌بینی شده است.
منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.
نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر