Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در مراسم اهدا بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه طرح قبض سبز در مدرسه استثنایی شهید نظرزاده ناحیه ۲ خرم‌آباد گفت: از محل صرفه‌جویی انجام شده از اجرا این طرح و با حمایت توانیر؛ تا دو دوره قبض مصرفی، بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و دانش‌آموزان استثنایی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فریدون خودنیا افزود: این طرح در راستای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و بهبود بکارگیری نیروهای شرکت توزیع نیروی برق بوده که در لرستان بصورت ماهیانه می توانیم در راستای حذف قبوض کاغذی صرفه‌جویی داشته باشیم.

حذف برخی ترددهای غیرضروری برای مشترکین

وی تصریح کرد: با اجرای دقیق این طرح، پرداخت های قبوض به صورت آنی و الکترونیکی خواهد بود که در این بین با مدیریت زمان و حذف برخی ترددهای غیرضروری برای مشترکین می‌توانیم به خدمات‌رسانی بیشتر بپردازیم.

وی از برق به عنوان یک انرژی پاک و با ارزش یاد کرد و اظهار داشت: در زندگی‌امروزه نیروی برق در همه امور زندگی تاثیرگذار است و همه کارها وابسته به برق بوده و از این انرژی به عنوان یک زیرساخت مهم می‌توان یاد کرد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد سطح مناطق دارای سکنه استان از نعمت برق برخوردار هستند و با تلاش‌های انجام‌شده در بحث پایداری شبکه و برقرسانی و تامین پایدار برق، همکاران این شرکت بصورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

خودنیا افزود: یکی از کارهای مهم در سطح کشور و بخصوص در لرستان، موضوع صرفه‌جویی است که باید در راستای توسعه انرژی به این موضوع پرداخته شود.

تامین کمبود ۳۶۰ ساعت مصرف برق کشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان خاطرنشان کرد: برای تامین برق همه اقشار، باید با بهینه سازی مصرف انرژی و صرفه‌جویی مصرف برق را مدیریت کنیم و تنها با مدیریت مصرف و انرژی می توانیم کمبود ۳۶۰ ساعت مصرف برق کشور در سال را تامین کرد.

وی افزود: ما صرفه‌جویی را می توانیم از پایه و ابتدا شروع کنیم که در این راستا آموزش‌ صرفه‌جویی در مدارس و سنین پایه بسیار موثر است.

این تعداد بسته لوازم‌التحریر از محل طرح قبض سبز (حذف قبوض کاغذی) تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان میان دانش‌آموزان هدف توزیع شد.

46

کد خبر 1320206

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدارس غیردولتی مدرسه دانش آموز کمیته امداد برق استان لرستان حسن روحانی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان لرستان کاریکاتور زلزله باشگاه استقلال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت