Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکس تیلرسون، نوشت: در دوران وزارت، من هیچ کاری در راستای تضعیف عملکرد و جایگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا انجام ندادم. گفتگوهای من با ترامپ به صورت خصوصی در دفتر کارش همیشه صادقانه، شفاف و پیشنهادهایم مستقیم بود.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق آمریکا در بیانیه‌ای به روزنامه واشنگتن پست نوشت: زمانی که ریاست جمهوری تصمیمی می‌گرفت، من در وزارت خارجه، آنها را به بهترین شکل ممکن اجرایی می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلرسون که در سال نخست ریاست جمهوری ترامپ، وزیر خارجه وی بود ادامه داد: نیکی هیلی به ندرت در نشست‌هایی که من با رئیس جمهور داشتم، شرکت می‌کرد و به این ترتیب، نمی‌تواند بگوید ترامپ چه گفته است.

نیکی هیلی در خاطراتش که امروز (سه شنبه) چاپ می‌شود، مدعی شده که تیلرسون و جان کِلی، رئیس دفتر سابق کاخ سفید تلاش کردند تا وی را برای ایجاد خرابکاری و تضعیف ترامپ به عنوان بخشی از یک اقدام بزرگتر در نجات کشور به کار بگیرند.

هیلی در بخشی از کتابش نوشته، تیلرسون هشدار داده اگر مشاورانی چون خودش و کِلی اقدامی در راستای نظارت مداوم بر ترامپ انجام ندهند، مردم خواهند مرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000G9t برچسب ها: تیلرسون ، امریکا ، نیکی هیلی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تیلرسون امریکا نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ