Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون‌های قایقرانی و کشتی برگزار شد. تاریخ انتشار: 10:44 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۱۵۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی رشته‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مریم موسوی از کمیته بین‌الملل به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون‌های قایقرانی و کشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان فخری درباره مباحث مطرح شده در نشست تخصصی رشته‌های اعزامی به المپیک توکیو گفت: نشست نخست با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و کادرفنی تیم‌های ملی قایقرانی آقایان و بانوان برگزار شد که ابتدا گزارشی از عملکرد قایقرانان ارائه کردند. با توضیحاتی که کادر فنی ارائه کرد مشخص شد برنامه‌ها طبق پیش بینی و براساس برنامه‌هایی که حدود یکماه پیش در نشست با مسئولان این فدراسیون مطرح شده بود پیش رفته و خوشبختانه روند و شرایط خوبی دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط خوبی که درحال حاضر قایقرانان دارند و به پیشنهاد مسئولان جلسه قرار شد اردو‌ها منسجم‌تر برگزار شود تا قایقرانان بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند، همچنین کمیته ملی المپیک نیز قول همکاری و حمایت مالی به فدراسیون قایقرانی داد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی درباره نشست با مسئولان فدراسیون کشتی اظهارداشت: از آنجاییکه کشتی شانس اصلی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تمام هم و غمش حمایت از این رشته است. امیدواریم تا در دو مرحله دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم سهمیه‌های کشورمان را به ۱۲ عدد برسانیم.

وی افزود: در نشست با مسئولان فدراسیون کشتی که با حضور علیرضا دبیر، حسن رنگرز و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی برگزار شد نیز پس از توضیحاتی که درباره شرایط کشتی‌گیران مطرح کردند مقرر شد تا کمیته ملی المپیک در دو مرحله از این فدراسیون حمایت مالی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان فخری فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید