Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: ائمه جمعه باید مردم را به مطالبه‌گری تشویق و در راستای حل مشکلات مردم مطالبه‌ها را از مسئولین پیگیری کنند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان که در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد، با تشریح نوع خلق و خوی پیامبر و ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: بسیار مهم است که جامعه اسلامی اسوه خود را پیامبر و ائمه اطهار(ع) قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت اخلاق در همه روابط برای آحاد مردم لازم و واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نماز جمعه و ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه نقش تاثیرگذاری در جامعه و تثبیت نظام و انقلاب دارند. بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب، باید قرارگاه فرهنگی در استان و به تبع آن در شهرستان‌ها به ریاست ائمه جمعه تشکیل شود.

تهران| هفته فرهنگی فرصت مغتنمی در مطالبه‌گری مسائل فرهنگی استشهرکرد| ائمه جمعه خط مقدم مطالبه‌گری هستندامام جمعه زابل: جوانان منطقه سیستان نهضت مطالبه‌گری را احیا کنند

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه به جز وظایف حاکمیتی کار تبلیغ دین را نیز بر عهده دارند‌، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ائمه جمعه،فعالیت‌های فرهنگی است اما تنها امام جمعه مسئول انجام فعالیت‌های فرهنگی در یک شهر نیست و مسئولان و دستگاه‌های مختلف در این زمینه وظیفه دارند. مسئولیت کار ائمه جمعه حساس و سنگین است، آنان باید با عزم جذم، تلاش شبانه‌روزی و نگاه بلند و مدیریت قوی به فعالیت در حوزه وظایف خود بپردازند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از توان و ظرفیت مردم در امور، بیان کرد: مشارکت طلبیدن از همه مردم در امورات بسیار مهم است و باید زمینه حضور آنان در تمام بخش‌ها فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به ائمه جمعه استان گفت: باید مردم را به مطالبه‌گری تشویق و در راستای حل مشکلات مردم مطالبه‌ها را از مسئولین پیگیری کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام غلامرضا عباسی تجلیل و حجت‌الاسلام جواد طاهری به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

به گزارش «تابناک»، محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است