Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری به همراه متهمان دیگر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی موحد برگزار شد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و متهمان دیگر امروز و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی موحد برگزار شد.

قاضی موحد بیان کرد: امروز ۲۱ آبان ۹۸ هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و دیگر متهمان در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران به صورت علنی و با حضور نماینده دادستان، مستشاران، متهمین و وکلای آن‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان جلسه هفتم دفاعیات متهم ابوالحسنی را استماع می‌کردیم و او می‌خواهم در جایگاه قرار گیرد تا ادامه دفاعیات را بیان کند.

قاضی موحد به متهم ابوالحسنی تذکر داد که از شرح و توضیح لایحه اجتناب کند.

متهم ابوالحسنی گفت: درباره سئوال نماینده دادستان در خصوص معرفی حساب اسناد آن را ارائه داده‌ام. دو تاریخ را که اعلام کرده‌ام تصحیح می‌کنم.  ۲۸.۲.۹۴ تاریخی است که گردش حساب امرالد صفر شده است و درباره تاریخ ۲.۱۰.۹۴ که ذکر شد نیز تاریخ ۳.۱۰.۹۴ صحیح است.

متهم افزود: پارسیس کیش ادعایی درباره امرالد ندارد و کلیه منافع سرمایه گذاری در امرالد مورد کارشناسی قرار گرفته است و شرکت فالتکس نیز در حال تسویه حساب نهایی است و ادعای برخی اعضای هیئت مدیره در خصوص عدم اطلاع از برخی قرارداد‌ها کذب محض است.

این متهم ادامه داد: فرآیند انعقاد قرارداد با شرکت فالتکس در هیئت مدیره مطرح و به تصویب رسید که با محوریت پارسیس کیش بود و قرارداد بین امرالد و فالتکس منعقد شد و تخلفات مورد اشاره در کیفرخواست مربوط به بانک پارسیان صحیح نیست؛ چرا که تضامین کافی شامل چک ارزی در دوبی و ملک در تهران اخذ گردیده است. شرکت «ان جی کامرز» جزو تراستی‌های پارسیس کیش نبوده و امرالد نیز به عنوان کارگزار پارسیس کیش به مراجع ذی صلاح معرفی شده است.

وی با اشاره به مکاتبات با معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: مکاتبه‌ای صورت گرفت، اما جواب استعلام نیامد و فرض را بر آن گذاشتیم که اقدامات ما منعیتی ندارد.

گفتنی است؛ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر دایر بر اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان 26 شهریور سال جاری در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخللاگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی موحد گفت: به تاریخ ۲۶.۶.۹۸ و به صورت علنی و رسانه‌ای، دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری، مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت الله باختری، مهدی فلاحتیان، حسین ابوالحسنی، اسماعیل احدی، خانم سمانه آ‌شتیانی و وحید نمازی با رعایت مقررات مربوط تشکیل شده است.

 

خبر در حال تکمیل است

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000G9x برچسب ها: دادگاه ، فساد ، علی دیواندری ، اقتصاد ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دادگاه فساد علی دیواندری اقتصاد بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام شد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری پس از قرائت اتهامات متهم از وی خواست تا دفاعیات خود را مطرح کند.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشاء و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

سپس با دستور قاضی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

کد خبر 6086586

دیگر خبرها

  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین