Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:44:36 GMT

جایگزین‌های پژو 405 جی.ال.ایکس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۷۵۶

جایگزین‌های پژو 405 جی.ال.ایکس مشخص شد

معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از جایگزینی سه محصول رانا،‌ پارس و گروه سمند با محصول پژو 405 جی.ال.ایکس بنزینی خبر داد.

به گزارش مشرق، کیانوش پورمجیب معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران خودرو دراین باره افزود: با هماهنگی و توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد و ایران خودرو، خط تولید محصول پژو 405 جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال.ایکس بنزینی در پایان خردادماه سال99 متوقف خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ تعهدات این خودرو تا پایان تاریخ یاد شده گفت: بعد از پایان خرداد99، محصول405 جی.ال.ایکس دوگانه سوز طبق تقاضای تاکسیرانی، صرفا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تولید خواهد شد. این خودرو با توجه به قیمت مناسب، همواره مورد خواست رانندگان تاکسی بوده است.

پورمجیب با بیان این که محصول پژو 405 مطابق با شاخص‌های آخرین ویرایش استاندارد ملی کشور است، علت توقف تولید آن را به روزرسانی تولیدات ایران خودرو دانست و گفت: خلاء ناشی از توقف این محصول با خودروهای دیگری نظیر خانواده سمند، پارس و رانا جبران خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیروز همراه همسرش از خط تولید یک نوشیدنی هیدراته جدید دیدن کرد. 

ستاره اینتر میامی یکی از کسانی است که در تولید نوشیدنی هیدراتاسیون جدید از برند آنتونی برندز، نقش دارد. محصولی که در تابستان (16 ژوئن) رونمایی خواهد شد. شرکت معروف تولید کننده نوشیدنی که حالا لیونل مسی را نیز با خود دارد. مسی سال هاست که برای پپسی نیز تبلیغ می کند.

او با انتشار ویدیویی از خود در کارخانه نوشت: «ما سخت در حال آماده شدن برای راه اندازی نوشیدنی هیدراتاسیون جدید خود هستیم زیرا هیدراتاسیون برای همه بسیار مهم است و می خواهیم مطمئن شویم که آن را به درستی دریافت می کنیم. ما به تازگی از تأسیساتی که در آن پیشرفت پروژه مشخص بود، برگشتیم و به خوبی فهمیدیم که نسل بعدی نوشیدنی هیدراتاسیون من چگونه ساخته می شود.

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز