Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@10:45:11 GMT

رونالدو باشگاه یوونتوس را عصبانی کرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۷۵۷

آفتاب‌‌نیوز :

 رفتار رونالدو هنگام ترک زمین در جریان دیدار یوونتوس و میلان و نرفتن به نیمکت ذخیره‌ها برای تماشای بازی در کنار هم‌تیمی‌هایش خوشایند باشگاه تورینی نبود. مهاجم پرتغالی چهره بدی از خود باقی گذاشت و مائوریتسیو ساری به عصبانیتش حق داد. با این حال رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند فابیو پاراتیچی و پاول ندود، مدیر ورزشی و نایب رییس باشگاه یوونتوس پس از فیفا دی با رونالدو جلسه خواهند گذاشت تا در رابطه با رفتارش توضیح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به او توصیه خواهند کرد دیگر چنین رفتارهایی از خود بروز ندهد.

به گزارش آس، گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد باشگاه تلاش خواهد کرد همه چیز را حل کند و اجازه ندهد این موضوع به یک جنجال برای چند روز یا چند هفته تبدیل شود. همچنین مهاجم پرتغالی را جریمه نخواهد کرد.

رونالدو ۱۹ ساعت بعد از رفتار خود یک عکس در اینستاگرامش منتشر کرد. در این تصویر مهاجم پرتغالی در جریان دیدار یوونتوس و میلان پا به توپ دیده می‌شود. او نوشت: بازی سخت و پیروزی مهم. همچنین از هشتگ باشگاه یعنی '#finoallafine' بهره برد.

تنها واکنش مرتبط رونالدو با باشگاه همین حرکت بود. رسانه ایتالیایی در ادامه اضافه کرد که بازیکنان و کادر فنی منتظر عذرخواهی مهاجم پرتغالی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود. 

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است