Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه پیمانکاری که پیش از این با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش از مدیریت قبلی پرسپولیس با این باشگاه قطع همکاری کرد.

طرفداری- زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی مدت زیادی است که کیفیت خود را از دست داده و گابریل کالدرون از مدیریت باشگاه خواسته ضمن ترمیم این زمین، به دنبال زمین تمرین مناسب برای تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پرسپولیس در چند سال اخیر با این مشکل مواجه نبود و دلیلش هم رسیدگی منظم پیمانکاران به زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی بوده است. همچنین این مسئله روز گذشته با انتقاد گابریل کالدرون از زمین تمرین پرسپولیس مواجه شد.

به گزارش تسنیم، گروه پیمانکاری که پیش از این با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش از مدیریت قبلی پرسپولیس با این باشگاه قطع همکاری کرد و همین مسئله باعث شد زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در اواخر تابستان به دلیل عدم رسیدگی، کیفیتش را از دست بدهد. در حال حاضر هم زمین این ورزشگاه نه تنها هزینه زیادی برای ترمیم می‌خواهد بلکه این مسئله حداقل یک ماه زمان خواهد برد.

باشگاه پرسپولیس از چند وقت پیش به دنبال زمین تمرین مناسب برای اجاره کردن  و انتقال تمرین سرخپوشان به آن محل بوده که تاکنون در این زمینه موفق نبوده است. کالدرون زمین‌هایی که به او پیشنهاد شده را نپسندیده و اخیرا هم نیز به این مشکل در رسانه‌ها اعتراض کرده است. تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه ادامه دارد و شاید آنها مجبور شوند کالدرون را متقاعد کنند خواسته‌‌هایش را در قبال زمین تمرین با امکانات مناسب پایین بیاورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از ساعاتی قبل از آغاز تمرین درکمپ حضور پیدا کردند.

دانلود (9MB)

دیگر خبرها

  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • شکست ائتلاف ضدایرانی