Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@05:35:27 GMT

بیانیه رژیم صهیونیستی درباره اوضاع امنیتی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۹۷۵

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره وضعیت جاری در اراضی اشغالی در نتیجه عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت فلسطین در قبال ترور یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی بیانیه‌ای توئیتری منتشر کرده است.

اخبار بین‌الملل-به دنبال حمله بامداد امروز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه او و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزندشان به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر درباره این حملات اعلام کرد: «آژیرهای هشدار در سراسر جنوب و مرکز (فلسطین اشغالی) به صدا درآمدند. یک میلیون اسرائیلی در پناهگاه‌ها هستند و مدارس و مراکز شغلی تعطیل هستند».

این وزارتخانه افزود: «اسرائیل از خود در برابر جهاد اسلامی که یک گروه تروریستی مورد حمایت مالی ایران است، حفاظت خواهد کرد؛ گروهی که حملات بی شماری علیه شهروندان غیر نظامی ما انجام داده است».

از سوی دیگر، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تایید عملیات تروریستی این رژیم علیه بهاء ابو‌العطا، او را «مسئول حملات و شلیک راکت علیه اسرائیل» خواند.

پیش‌تر، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در واکنش به این ترور، تل‌آویو، یافا و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را هدف گرفته است.

در پی این عملیات و پاسخ مقاومت فلسطین، آژیرهای هشدار به صدا در آمد و مدارس در تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای فلسطین اشغالی تعطیل شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین غزه توئیتر بنیامین نتانیاهو جنبش جهاد اسلامی فلسطین وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیروهای مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید