Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین فتایی گفت: همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، ۲۳ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت کتاب در سطح استان به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛فتایی در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد:اصلی ترین برنامه ی این هفته، آیین تجلیل از فعالان کتاب و نشر استان خواهد بود که با حضور نویسندگان، ناشران، مترجمان و دست‌اندرکاران چاپ و عرضه کتاب استان، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین دیدار نویسندگان، مولفین، مترجمان و فعالان عرصه کتاب استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیگر برنامه‌ای است که همزمان با بیست و هفتمین هفته کتاب در لرستان برگزارمی شود.

فتایی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب شهرستانی، دیدار با پیشکسوتان حوزه کتاب استان، بازدید از کتابفروشی‌ها و کتابسراهای مهم مرکز استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، به صدا در آمدن زنگ مطالعه و برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی با موضوع کتاب در مدارس و آموزشگاه‌ها از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس به سایر برنامه های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب در لرستان اشاره کرد و  یادآورشد: برگزاری ایستگاه نقاشی، اهداء کتاب به مراکز فرهنگی، بازدید از کتابخانه‌های عمومی استان، رونمایی از تازه‌های نشر، برگزاری مراسم عصری با شعر و مسابقه کاریکاتور با موضوع کتاب، معرفی کتابهای مولفین استان از طریق صدا و سیمای استان، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری مسابقه قصه نویسی، بازدید از انتشارات استانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کانون های مساجد استان، رئوس دیگر برنامه‌های طراحی شده برای بیست و هفتمین هفته کتاب در استان است.

بیشتر بخوانید: تعالی وتوسعه فرهنگی وهنری لرستان /گسترش کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت ها برگزاری هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در بهمن ماه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان