Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:05:30 GMT

ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی تأمین مسکن در قم تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۳۸۹

ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی تأمین مسکن در قم تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل راه و شهرسازی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای قم، کهک و دستجرد تکمیل شده است.

در این اطلاعیه با بیان اینکه این ثبت نام از ساعت ۱۰ آغاز و در کمتر از یک ساعت تکمیل شد، تصریح شده است: به زودی ثبت کنندگان مورد پایش و راستی آزمایی قرار گرفته و در صورت ریزش و کاهش نفرات، به افراد متقاضی که موفق به ثبت نام نشده اند اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است فرصت سه روز ثبت نام بر اساس ظرفیت اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی بوده است که این ظرفیت در کمتر از یک ساعت تکمیل شد.

کد خبر 4770205

منبع: مهر

کلیدواژه: قم طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی قم یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل سفر استانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت گاز استان، اعلام کرد: به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز، جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و ۳ روستای کلیبر (گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان) از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج