Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@22:42:52 GMT

حقوق ۳۵ برابری روحانی در روسیه نسبت به ایران!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۴۰۴

حقوق ۳۵ برابری روحانی در روسیه نسبت به ایران!

رویداد۲۴ حسین روحانی، دستیار شهرام هروی در تیم ملی کاراته ایران پس از توافق با روسیه، هدایت تیم ملی کاراته این کشور تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بر عهده گرفت.

دارنده ۴ مدال طلا، نقره و برنز جهان، ۲ طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۲ نقره آسیا پس از مذاکرات با رییس فدراسیون کاراته روسیه، اواخر هفته گذشته راهی این کشور شد و رسما کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در برهه حساس کنونی که تیم ملی با حضور در رویداد‌های مختلف بین‌المللی و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند، روحانی به عنوان یکی از مربیان تاثیرگذار کاراته ایران، از کادر فنی تیم ملی جدا شد و پیشنهاد روس‌ها را قبول کرد، موضوعی که با توجه به حقوق اندک وی در تیم ملی چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

روحانی در تیم ملی کاراته فقط ۲ میلیون تومان دریافتی داشت، این در حالی است که از روسیه بابت هر ماه ۶ هزار دلار (حدود ۷۰ میلیون تومان) به اضافه سایر امکانات جهت اسکان و پاداش دریافت خواهد کرد.

شهاب سلطانی دیگر مربی ایرانی است که هدایت تیم ملی ازبکستان را بر عهده گرفته و او نیز ضمن دریافت حقوق ماهیانه ۵ هزار دلاری، هم‌چون روحانی از تمامی امکانات لازم برخوردار است.

این که مربیان کاراته ایران از کشور‌های مختلف پیشنهاد همکاری دارند نشان دهنده جایگاه بالای کاراته ایران و دانش مربیان ایرانی است، اما در این میان نیاز است مسوولان ورزش با توجه بیش‌تر نسبت به این رشته المپیکی که از شانس‌های اصلی مدال‌آوری ایران در المپیک است، زمینه را برای رضایت هر چه بیش‌تر مربیان تیم ملی فراهم کنند.

این موضوع درباره دیگر رشته‌های المپیکی هم‌چون کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و... که همیشه جزو رشته‌های مدال‌آور ایران در ادوار المپیک بوده صدق می‌کند و مربیان تیم‌های ملی همواره از بی‌توجهی مسوولان به وضعیت‌شان گلایه داشته‌اند.

با توجه به اهمیت کسب موفقیت ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰، لازم است مسئولان ورزش نگاه ویژه‌تری نسبت به حقوق مربیان تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشند تا آن‌ها با دلگرمی و انگیزه بیش‌تری به کارشان ادامه بدهند. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، حسین روحانی ، تیم ملی کاراته ایران ، تیم ملی کاراته روسیه ، مربی کاراته سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسین روحانی تیم ملی کاراته ایران تیم ملی کاراته روسیه مربی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی