Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:02:32 GMT

جوان انقلابی، مدیرعامل جدید بنیاد علوی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۵۹۹

جوان انقلابی، مدیرعامل جدید بنیاد علوی

خبرگزاری میزان- محسن منصوری مدیر عامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی شد. تاریخ انتشار: 12:27 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۰۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی محسن منصوری را به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی منصوب و از زحمات و خدمات موسی برزگری در دوران تصدی این سمت تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد مدیریت است. وی که از فعالان جوان، جهادی و انقلابی با سابقه به شمار می‌آید، در ۱۲ سال گذشته، تجربه مدیرعاملی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، فرمانداری شهرستان ورامین، مشاورت استانداری تهران و معاونت حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه اجرایی اش دارد.

منصوری در دوران دانشجویی نیز سمت دبیرکلی جامعه اسلامی دانشجویان را بر عهده داشته است.

اهتمام به توانمندسازی تهیدستان و مصروف کردن این امانت ملّی در جهت آبادانی و پیشرفت جامعِ مناطق محروم، رعایت دقیق بند‌های اقتصاد مقاومتی، و به‌کارگیری نیرو‌های جوان و متخصص و انقلابی و جریان‌سازی فعالیت جهادی در همه‌ی بخش‌های بنیاد مستضعفان، توصیه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب پرویز فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان می‌باشد.

این انتصاب در جهت عملی کردن توصیه رهبر معظم انقلاب در بکارگیری نیرو‌های جوان و توانمند صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان منصوری فتاح دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۳۹ فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری‌های غیرمجاز ۲۲۸ هزار و ۹۷۰ متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌