Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@16:09:11 GMT

نخستین جشن «شکرانه برنج» در شادگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۶۳۶

نخستین جشن «شکرانه برنج» در شادگان برگزار می شود

خلیل منیعات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اولین جشن شکرانه برنج برای تقدیر و سپاسگزاری از کشاورزان منطقه شادگان در روز پنجشنبه هفته جاری در روستای شبیشی بوزی این شهرستان برگزار می‌ شود.

وی افزود: برگزاری این جشن برای ترویج و ترغیب مردم برای کاشت برنج است.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: برنج یک محصول تمام عیار و استراتژیک است و این جشنواره می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای تبادل افکار مردم ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منیعات در پایان گفت: جشن شکرانه برنج برای تشکر از خداوند بابت نعمت‌های الهی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 4770153

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان جهاد کشاورزی خوزستان برنج یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از  سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مهرداد عظیمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: این مسابقات از ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان آغاز می‌شود.
به گفته وی در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در ۶ رشته مهارتی توسعه نرم افزار‌های موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم به رقابت می‌پردازند.
عظیمی افزود: این دوره از مسابقات با حضور شرکت کنندگان کشور‌های غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان و ایران برگزار می‌شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: شرکت کنندگان بر اساس شاخص‌های تعیین شده از طرف دفتر مسابقات بین المللی مهارت و طبق استاندارد‌های بین المللی توسط مدیران رشته، کارشناسان مسئول و کارشناسان داور مدعو (شامل کارشناسان درون یا برون سازمانی و کارشناسان معرفی شده از سوی برگزارکننده رویداد یا شرکای راهبردی) مورد سنجش قرار می‌گیرند و ارزیابی نتایج مطابق دستورالعمل نحوه ارزشیابی پروژه‌ها و با استفاده از فرم‌های سیستم ارزشیابی مسابقات (CIS) انجام می‌پذیرد.
وی خاطرنشان ساخت: رئیس هیئت داوری، کارشناس ارشد، معاون کارشناس ارشد، سوپروایزر کارگاه، کارشناس و کارشناس مترجم و شرکت کننده گروه اجرایی مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیپلماسی مهارت از مهترین راهبرد‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، هدف از برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت را تبادل تجربیات به منظور ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار، اشاعه اطلاعات در زمینه استاندارد‌های ملی مهارت، تشویق جوانان برای آموزش‌های متناسب با شغل، ترغیب در امر تبادل اطلاعات و تجارب میان جوانان متخصص در سراسر دنیا و ... برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود
  • در نخستین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • صنعت مازندران نیم مرده است/حرائم بلای جان سوادکوه
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد