Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:41:09 GMT

کارگر مجتمع فولاد اردکان مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۸۳۲

کارگر مجتمع فولاد اردکان مصدوم شد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اشاره به اینکه کارگر شاغل در مجتمع فولاد اردکان به دلیل سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شد،گفت: بلافاصله نجاتگران مستقر در پایگاه بین شهری امامزاده سیدنور الدین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در این عملیات که از ساعت ۱۵:۱۷ آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت نجاتگران هلال احمر اردکان پس از انجام اقدامات اولیه آتل بندی و فیکس کردن مصدوم، او را ابتدا از داخل حوضچه به سطح انتقال دادند و در ادامه نسبت به انتقال مصدوم به مرکز درمانی اردکان اقدام نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی در حین کار از سوی کارگران زحمتکش بر آموزش آنان به ویژه در حوزه مخاطرات محیط کار تاکید کرد.

او  با اشاره به اینکه کار در ارتفاع نیازمند تجهیزات تخصصی خاص است از کارفرمایان خواست تجهیزات ایمنی و تخصصی را برای پیشگیری از بروز اینگونه حوادث تامین نمایند.

انتهای پیام/ی

مصدومیت کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع در اردکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: برخورد زنجیره‌ای چند خودرو در آزادراه کرج - قزوین پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر خلفی اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده پل خور رخ داد و امدادگران پایگاه خور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف ۶ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه پژو ٤٠٥، ۲ دستگاه پراید و یک خودروی اپتیما و یک خودروی جک So با یکدیگر برخورد کردند.

خلفی اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری