Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فاطمه مقیمی در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین که به منظور بازدید از توانمندی های صنعتی و تولیدی منطقه انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۹ سال قبل کانون زنان بازرگان در کشور شکل گرفت و با این رویکرد زمینه شناسایی بانوان کارآفرین و توانمند و صدور کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی مهیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کانون ضمن عضویت کسانی که کارت بازرگانی داشتند برای سایر زنان علاقمند هم فضای فعالیت مهیا شد تا بتوانیم نسبت به نظام مند کردن کارها و دوری از پراکندگی اقدام کنیم.

مقیمی تصریح کرد: بانوانی که وارد کانون شده و کارت بازرگانی دریافت کرده اند پس از شناسایی ظرفیت آنها در صادرات،  واردات،  ترانزیت نسبت به مشاوره تخصصی و هدایت اصولی در مسیر کار اقتصادی مطلوب گام برخواهیم داشت.

فعالیت ۲۱ کانون زنان بازرگان در کشور

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: در حال حاضر ۲۱ کانون زنان بازرگان سراسر کشور فعال شده و بیش از سه هزار بانوی کارآفرین و بازرگان در آن عضو هستند و چشم انداز مطلوبی برای فعالیت این گروه مهیا شده است.

بانوان در تولید و اشتغال نقش آفرین هستند

وی افزود: در بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان برخی واحدها توسط بانوان مدیریت می شد و در برخی واحدها هم فقط بانوان در خط تولید بودند که بیانگر ظرفیت خوب این گروه است که باید حمایت شود.

حمایت دولتی نیاز نداریم،  جایگاه ما را حفظ کنند

رئیس کانون ملی زنان بازرگان ایران تصریح کرد: ما یک تشکل غیر دولتی هستیم که از دولت انتظار کمک مالی نداریم اما توقع داریم به جایگاه قانونی ما احترام گذاشته و به کارآفرینان زن اعتماد کنند که می توانند به اقتصاد و رونق تولید کشور کمک کنند.

مقیمی اظهارداشت: در کنار احترام به زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی امیدواریم از توان بانوان بازرگان سراسر کشور بیشتر استفاده شود.

کد خبر 4770176

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال زنان یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان ایلام گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان