Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت که امیدوارم روز خوبی برای هافبک‌های ایران رقم بخورد و با درخشش آنها ۳ امتیاز دیدار با عراق را به دست بیاوریم. تاریخ انتشار: 12:56 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۱۲۰

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته و خودش را به بالای جدول رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در ابتدای فصل مشکل داشت، اما رفته رفته با حمایت هواداران جایگاه بهتری پیدا کرد. هر چند که الان شنیدیم بازیکنان به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردند که اصلا خبر خوبی نیست.

وی افزود: کادر فنی استقلال با وعده مدیران باشگاه به ایران آمده‌اند و مدیران باید به تعهدات‌شان عمل کنند. اعتصاب برای استقلال اصلا خوب نیست، به خصوص اینکه در چند سال اخیر این اتفاقات تکرار شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حیف است تیمی که روی غلتک افتاده و هواداران خوشحال هستند، به خاطر مشکلات مالی ببینند که تیم‌شان دچار حاشیه شده است. مدیریت باشگاه باید کار‌ها را انجام دهند و اجازه ندهند عدم تحقق وعده‌ها بازیکنان را بی‌انگیزه کند. 

دین‌محمدی در پایان با اشاره به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی عراق در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: در این دیدار نقش بازیکنان خط میانی اهمیت فوق العاده‌ای دارد. هر دو تیم هافبک‌های قدرتمند و خلاقی را در اختیار دارند که تاثیر آنها می‌تواند در نتیجه بازی تعیین کننده باشد. امیدوارم روز خوبی برای هافبک‌های ایران رقم بخورد و با درخشش آنها ۳ امتیاز دیدار با عراق را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: برگزاری آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال میزان لیگ برتر استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد