Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@04:27:01 GMT

افزایش درآمد شهرداری بابل

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۲۵۴

افزایش درآمد شهرداری بابل

شهردار بابل گفت: درآمد شش ماهه سال گذشته شهرداری حدود ۵۰ میلیاردتومان بوده، اما درآمد شهرداری در این دوره مدیریت شهری به ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم با اشاره به افتتاح پروژه پایش تصویری این شهر، اظهار کرد:  این پروژه با کمترین هزینه و بدون برون‌سپاری و با دانش کارکنان خلاق شهرداری در حوزه فناوری اطلاعات در هفته‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شهرداری بابل را با بیش از ۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته‌ام که تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آن پرداخت شده، همچنین درآمد شش ماهه سال گذشته شهرداری حدود ۵۰ میلیاردتومان بوده، اما درآمد شهرداری در این دوره مدیریت شهری به ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شهردار بابل با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر رفع مشکلات آسفالت محلات و خیابان‌های شهر بود، تصریح کرد: با فعالیت شبانه‌روزی بیش از ۱۶۰ کیلومتر مربع روکش آسفالت انجام شد.

حکیم با اشاره به فاز نهایی کمربندی شرقی دوم گفت: با وزیر راه و شهرسازی نیز در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد و در همین راستا بازدیدهایی هم از طرف کارشناسان آن اداره انجام شد که قول مساعد دادند تا در بودجه سال ۱۳۹۹ دیده شود.

وی اظهار کرد: پارک سراج بدون تبلیغات و تحمیل هزینه‌های گزاف به مردم در حال آماده‌سازی است.

شهردار بابل از آغاز فاز نهایی لایروبی رودخانه بابلرود با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: طول اجرای این پروژه سه کیلومتر است که با هدف جلوگیری از خطرات احتمالی در مقابل سیلاب و آبگرفتگی و طغیان رودخانه بابلروداجرا شد.

کد خبر 396539

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری شهر شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی شهرداری بابل لايروبي رودخانه پروژه هاي عمراني مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • طغیان رودخانه میرود در بابل