Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند از آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشجو در 14 کد رشته تحصیلی در نیمسال اول سال جاری خبر داد.

علیرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق اعلام رسمی معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش مهر 98 مراکز این دانشگاه از 30 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشته‌های موسسه شامل؛ حقوق، مدیریت امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات، مددکاری اجتماعی، سینما- تصویربرداری، معماری و مترجمی زبان انگلیسی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی، اظهار کرد:  برنامه‌ریزی به نحوی صورت گرفته تا دانشجویان ثبت‌نام شده در پذیرش تکمیل ظرفیت مهر 98 با انتخاب 12 واحد از ابتدای آذرماه به مدت 8 هفته در کلاس‌های فشرده شرکت داشته باشند.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند ادامه داد: ثبت‌نام در مراکز علمی کاربردی تنها با شرط معدل انجام شده و محدودیتی از نظر نوع مدرک تحصیلی و رشته مقطع قبلی جهت ثبت‌نام در رشته‌های ارائه شده در این مراکز وجود ندارد.

معصومی بیان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی، می‌توانند به موسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بلوار غفاری، تقاطع قدس شرقی، مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32207056 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در این موسسه در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند، یادآور شد: در این موسسه برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پرداخت بیش از 70 درصد شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد