Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@04:33:13 GMT

جوانان گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۷۴۰

جوانان گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند

حجت الاسلام جمیاری مقاومت را مهم ترین راهبرد در برابر توطئه های دشمنان دانست وگفت: جوانان با تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند.

حجت الاسلام « علی اکبر جمیاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب چراه راه پیروزی در برابر توطئه های دشمنان و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نورآباد اظهار داشت: امام خمینی (ره)  فرموده اند« من مطمئن هستم که ملت عزیز ایران یک لحظه استقلال و عزت خود را با هزاران سال زندگی در ناز و نعمت ولی وابسته به اجانبت و بیگانگان معاوضه نمی کند.

 

وی  ادامه داد: امام راحل همچنین فرموده اند،« اگر ما تسلیم آمریکا و ابرقدرت ها می شدیم، ممکن بود امنیت و رفاه ظاهری درست می شد و قبرستان های ما پر از شهدای عزیز نمی گردید، ولی مسلما استقلال و آزادی و شرافتمان از بین می رفت.

 

حجت الاسلام جمیاری اظهار داشت: در سایه ولایت مداری ملت با بصیرت ایران اسلامی و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان در 41 سال گذشته خنثی شده است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: در اولین روزهای ورود به دهه پنجم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای را به عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند که این بیانیه بعد از برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و حضور با عظمت و حماسی مردم ایران اسلامی در کشور صادر شده است.

 

حجت الاسلام جمیاری ادامه داد: در این بیانیه محورهای بسیاری مهمی برای عملیاتی شدن پیشرفت های مورد نیاز کشور تبیین کنیم.

 

وی با تاکید بر لزوم تبیین این بیانیه تاریخی، اظهار کرد:: نخبگان کشوری به کمک دیگر افرادی که توانایی تبیین این نامه را دارند باید به میدان بیایند و تنها به شعار دادن بسنده نکنند.

 

امام جمعه نور آباد با اشاره به اینکه جوانان در بیانیه مورد خطاب رهنمودهای رهبری قرار دارند، افزود: جوانان ایران اسلامی باید با تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبری، گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند.

 

وی اضافه کرد: جوانان ما باید به این باور برسند که می توانند و در انجام کارها در همه زمینه از موضوعات علمی تا نظامی و هنری قدرت انجام کارها را دارند.

 

حجت الاسلام جمیاری، ادامه داد: پیشرفت های اخیر در صنایع دفاعی و نانو به همت جوانان این مرز و بوم بود که با تکیه بر علم ودانش داخلی همه آنها رقم خورد.

 

وی اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند آینده متعلق به جوانان است، جوانان باید تلاش کنند که  گام دوم را با تمام وجود و محکم بردارند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد مسجد خبرگزاری شبستان شبستان یزد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیانیه گام دوم انقلاب جوانان بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • گزارش تصویری دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب اسلامی
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر