Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:14:51 GMT

مجوز ۳۰۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۹۰۱

مجوز ۳۰۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور صادر شد

مریم نجابتیان روز سه شنبه در کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور به میزبانی استان البرز افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های وزارت ورزش و جوانان، ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج در بین جوانان است.

بیشتر جدایی‌ها بر اثر عدم شناخت صحیح زوجین پیش از ازدواج، از یکدیگر اتفاق می افتد، باید تلاش کنیم تا این دیدگاه در جوانان ایجاد شود که قبل از ازدواج نیاز به مشاوره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوره توجیهی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در آذرماه به میزبانی فارس و در دی ماه به میزبانی گیلان برگزارمی شود خاطر نشان کرد: مراکز برتر مشاوره ازدواج و خانواده تجلیل می شوند.

نجابتیان گفت: اعتقاد ما براین است که وقتی ازدواج از روی شناخت و آگاهی صورت می‌گیرد مشکلات بعد از ازدواج بسیار کمتر می‌شود.

دبیرخانه مجمع ملی خیرین ازدواج تشکیل می‌شود

محمدعلی محمدی نیک مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج آسان نیز در این کارگاه عنوان کرد: دبیرخانه مجمع ملی خیرین ازدواج در دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه استان‌ها نسبت به شناسایی و ساماندهی خیرین حوزه ازدواج اقدام کنند اظهار داشت: توجه به مقوله ازدواج جوانان، مساله ای فراتر از وظایف استانی است.

کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور به مدت ۲ روز به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها البرز ورزش و جوانان ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ورزش و جوانان ازدواج البرز ورزش و جوانان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد