Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@02:10:36 GMT

۱۵۸ مورد آتش‌سوزی‌ عمدی در یزد طی 6 ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۹۶۶

۱۵۸ مورد آتش‌سوزی‌ عمدی در یزد طی 6 ماه

معاون عملیات آتش نشانی یزد سوء نیت و آتش‌سوزی عمدی را دومین عامل آتش‌سوزی‌های نیمه اول امسال شهر یزد با ثبت ۱۵۸ مورد حریق عنوان کرد.

«محمدرضا رحیمی» با اشاره به ثبت ۸۶۶ حریق در شش ماهه اول امسال در شهر یزد، اظهار کرد: حریق‌های اتفاق افتاده طی این مدت بیشتر مربوط به بخش مسکونی بوده که ۱۶۴ مورد را شامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد سایر موارد آتش‌سوزی نیز تصریح کرد: بخش تجاری ۳۶ مورد، مراکز صنفی حرفه‎ای مانند تعمیرات خودرو و صافکاری‌ها ۲۳ مورد و بخش صنعتی نیز ۲۳ مورد از آتش‌سوزی‌های شهر را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

معاون عملیات آتش‌نشانی یزد عمده‎ترین دلایل حریق‌های روی داده در این شهر را بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری با ۱۹۴ مورد عنوان کرد و گفت: آتش‌سوزی‌های عامدانه و با سوء‌نیت دومین دلیل عمده آتش‌سوزی‌های شهر یزد در شش ماهه اول امسال محسوب می‌شود که  ۱۵۸ مورد از حریق‌های شهر را به خود اختصاص داده است.

رحیمی در پایان نیز ۲۴ مورد از حریق‌های یزد را ناشی از اشتباه و بی‌دقتی افراد مطلع از خطر آتش‌سوزی و ۲۸ مورد دیگر را نیز مربوط به عدم آگاهی عنوان کرد./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

 شرق استرالیا برای آتش ‌سوزی‌های خطرناک آماده می‌شود

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم