Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:24:37 GMT

آلودگی هوای قم در صبح چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۰۶۲

آلودگی هوای قم در صبح چهارشنبه

محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هوای امروز و چهارشنبه قم صاف و آفتابی همراه با آلودگی صبحگاهی است، اظهار داشت: در روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، استان قم نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد و در اواخر وقت شاهد افزایش ابر در آسمان خواهیم بود.

وی افزود: هوای این استان در روز جمعه کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: حداقل دمای هوای امروز قم یک درجه و حداکثر دمای هوا ۲۱ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه صفر درجه و حداکثر دمای هوا ۲۱ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه سه درجه و حداکثر ۱۹ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز جمعه پنج درجه و حداکثر  ۱۷ درجه است.

وی اظهار داشت: سرعت وزش باد طی سه روز آینده بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و روز جمعه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی است.

کد خبر 4770323

منبع: مهر

کلیدواژه: قم یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود