Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مدافع کروات استقلال با نمایشی که در بازی های اخیر استقلال داشته است در بازی های بعد مهره ثابت آبی ها در پست دفاع چپ خواهد بود مگر اینکه میلا زکی پور به عنوان رقیب او بتواند شرایط را تغییر بدهد. زمانی که هروویه میلیچ با استقلال قرارداد امضا کرد، خیلی ها انتقاد می کردند این تیم می توانست مدافعان چپ فصل گذشته خود را نگه دارد تا نیازی نباشد در این پست بازیکن خارجی جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در ابتدای فصل شرایط چندان خوبی نداشت ولی او در بازی های گذشته توانسته نمایش خوبی داشته باشد و با ثبت دو گل نشان داده ارزش هزینه ای که برای او شده را داشته است. میلیچ روز گذشته در جریان فوتبال درون تیمی یک قیچی برگردان زیبا زد تا آمادگی خود را به رخ هم تیمی های خود بکشد و نشان بدهد از نظر کیفیت فنی در شرایط ایده آلی قرار دارد.

- جفرسون تاوارز مهاجم برزیلی و کوین جانسن هافبک هلندی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در ابتدای فصل به این تیم پیوسته بودند، با تصمیم مجید جلالی از این تیم جدا شدند. تاوارز مهاجم 29 ساله برزیلی که از تیم مولودیای مراکش به گل گهر آمده بود، در این فصل در لیگ برتر ایران در چهار بازی و مجموعا 81 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. کوین جانسن هافبک 27 ساله هلندی که از لیگ دسته دو هلند به سیرجان آمده بود نیز در این فصل 4 بازی و در مجموع 281 دقیقه برای گل گهر به میدان رفت. مجید جلالی از اولین روزهایی که در سیرجان شروع به فعالیت کرد اعلام کرده بود که بیشتر تمایل دارد از بازیکنان بومی و داخلی در گل گهر استفاده کند و جدایی دو بازیکن خارجی نیز می تواند در راستای همین برنامه باشد. گل گهر روز پنجشنبه و در حالی که رقابت های لیگ برتر به خاطر بازی تیم ملی ایران تعطیل است بازی عقب افتاده اش را برابر تیم شهرخودرو در مشهد برگزار خواهد کرد. با توجه به اینکه گل گهر مصدومان زیادی دارد و دو بازیکن خارجی اش را هم کنار گذاشته، باید دید جلالی چه راهکاری برای آماده سازی تیمش خواهد داشت.

- سرمربی تیم‌ فوتبال سپاهان در بیمارستان بستری شد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان که در تهران به سر می‌برد، امروز (سه‌شنبه) به خاطر آنفولانزا در بیمارستان بستری شد. این مربی فوتبال ایران بر اساس تجویز پزشکان باید برای 24 ساعت در بیمارستان تحت نظر باشد.

- «کپین» وکیل پروپیچ مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال چند روز پیش اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات موکلش از سوی باشگاه استقلال و فیفا، روز دوشنبه مقابل ساختمان فیفا کنفرانس خبری برگزار خواهند کرد. این اتفاق اما رخ نداد و برگزاری نشست به روز جمعه موکول شد. در همین زمینه، وکیل پروپیچ اعلام کرد که به دلیل پایمال شدن حق‌شان به پلیس سوئیس شکایت خواهند کرد. کپین در این رابطه اظهار داشت: 4 روز پیش از تمام رسانه‌های سوئیس دعوت به عمل آوردیم. روز گذشته هم از طریق سفارت‌خانه، از نمایندگان رسانه‌های آمریکایی، تمامی کشورهای اتحادیه اروپا و رسانه‌های فرانسوی خواستیم که حضور پیدا کنند. چرا نشست خبری؟ به چند دلیل.
1- فقط به دلیل اینکه چیزی به دست نیاورده‌ایم و نمی‌توانیم اجازه دهیم حقوق‌مان پایمال شود!
2- ایمیل فیفا مورخ 18 جولای 2019 مدرکی مستدل است که ثابت می‌کند یکی در داخل فیفا (با هماهنگی یکی از اعضای باشگاه استقلال) مرتکب اقدامی مجرمانه شده است. این یک فعل مجرمانه و سوءاستفاده از یک منصب رسمی است.
3- اینکه باشگاه استقلال در گذشته هرگز محروم نشده، صحت ندارد! باشگاه استقلال در تاریخ 13 می سال 2019 با تصمیم کمیته انضباطی فیفا محروم شده بود. این حکم را تنها دادگاه حکمیت ورزش (CAS) می‌تواند برگرداند. تصمیمی که قبلاً توسط فیفا اتخاذ شده باشد، توسط یک کارمند معمولی این سازمان نمی‌تواند ملغی اعلام شود.
4- در نشست خبری روز جمعه، به تمام خبرنگاران حاضر اتهاماتی که در خصوص انجام برخی اقدامات مجرمانه توسط «افرادی نامشخص» در فیفا وجود دارد را خواهیم گفت و پرونده را به پلیس سوئیس ارجاع می‌دهیم تا مشخص کند که چه کسی مجرم است. امیدواریم پلیس سوئیس به این پرونده رسیدگی کند، چون ما به صرف اینکه چیزی به دست نیاورده‌ایم، اجازه نمی‌دهیم حقوق‌مان پایمال شود.
5- شما اجازه دارید که این ایمیل را در رسانه خود منتشر کنید. همچنین اجازه دارید آن را برای تمامی عوامل این ماجرا بفرستید، برای  خانم دبورا تیر از فیفا، آقای سباستین نئوف از فیفا و آقای علی خطیر از باشگاه استقلال. حتی امروز هم برای من مشخص نیست که چگونه باشگاه استقلال برای خرید 10 بازیکن جدید 10 میلیون دلار پول داشته و برای پرداخت بدهی‌اش به پروپیچ پولی ندارد؟ باورنکردنی است.
وکیل پروپیچ همچنین نامه‌ای به شرح زیر تنطیم کرده است:
1- از فیفا تقاضا می‌کنیم که فوراً از فرآیند رسیدگی به پرداخت مطالبات ما، کنار بکشد.
2- از فیفا تقاضا داریم که فوراً ایمیلی که در تاریخ 18 جولای سال 2019 ارسال کرد را، باطل کند.
3- از فیفا تقاضا داریم که فوراً تصمیم کمیته انضباطی فیفا مورخ 13 می سال 2019 را اجرایی کند، چرا که:
- باشگاه استقلال بدهی بازیکن را نپرداخته است.
- باشگاه استقلال جریمه 20 هزار فرانکی‌اش به فیفا را نپرداخته است.
- باشگاه استقلال با کمک فیفا 10 بازیکن خریداری کرده است: علی دشتی، محمد بلبلی، شیخ دیاباته از مالی، هروویه میلیچ از کرواسی، آرش رضاوند، حسین پورحمیدی، عارف غلامی، مسعود ریگی، میلاد باقری و سیاوش یزدانی
لطفاً دیگر به ما کمک نکنید، بلکه فقط احکامی که (کمیته انضباطی) فیفا صادر کرده را، اجرایی کنید.
وکیل پروپیچ در حالی چنین مواردی را عنوان کرده که فیفا در نامه‌ای که اخیرا باشگاه استقلال آن را منتشر و به فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال کرده، نوشته که فیفا به دلیل مشکلات بانکی نتوانسته پول را به پروپیچ انتقال دهد و قطعا از حساب باشگاه استقلال در فیفا پرداخت خواهد شد.

- جلسه‌ بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس تکلیف نهایی مهاجم برزیلی این تیم را مشخص می‌کند. جونیور براندئو، مهاجم برزیلی سرخپوشان پس از حضور در پرسپولیس و چند بازی که برای این تیم انجام داد، نشان داد از نظر کیفیت فنی حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل خیلی‌ها خواستار جدایی این بازیکن شدند تا با باز شدن لیست، سرخ‌پوشان بتوانند یک مهاجم کارآمد به خدمت بگیرند. کالدرون هم صراحتا از این بازیکن انتقاد کرد و گفت که او گزینه نهم پیوستن به پرسپولیس بوده است. سرمربی سرخپوشان می‌داند که نباید روی این بازیکن حساب باز کند و به همین خاطر جونیور اولین خروجی از جمع پرسپولیس تا نیم فصل لیگ برتر خواهد بود.
در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر اقداماتی را برای فسخ قرارداد جونیور آغاز کردند و به دنبال این هستند تا بتوانند با کمترین هزینه کاری کنند تا این بازیکن برزیلی از جمع سرخپوشان جدا شود. در این رابطه قرار است جلسه‌ای بین محمدحسن انصاری‌فرد و گابریل کالدرون، مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برگزار شود تا در خصوص وضعیت این بازیکن تصمیم قطعی اتخاذ شود. کالدرون روی جونیور دیگر حساب باز نکرده و با جدایی او موافق است.

- آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از عزیمت به اردن برای دیدار با عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امروز برگزار شد. در تمرین امروز تقریبا همه بازیکنان حضور داشتند و نکته قابل توجه اضافه شدن دو لژیونر فوتبال ایران به تمرینات بود. مجید حسینی و میلاد محمدی بازیکنان دو تیم ترابزون اسپور و خنت بلژیک شب گذشته به تهران سفر کردند و در اردوی تیم ملی حضور یافتند. این دو لژیونر همچنین از امروز به تمرینات اضافه شدند و کارشان را زیر نظر مارک ویلموتس پیش بردند. گفتنی است؛ اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز با پرواز اختصاصی به اردن سفر خواهند کرد تا خود را آماده بازی روز پنجشنبه مقابل عراق کنند.

- امید ابراهیمی هافبک ایرانی یوپن بلژیک که نقش کلیدی ای در تیم مارک ویلموتس هم دارد، در اردوی جاری هم حضور پیدا کرده است. درباره امید ابراهیمی یک شایعه عجیب هم به وجود آمد که امروز این مساله تکذیب شد. گفته می شد ابراهیمی در تمرین دیروز تیم ملی دچار آسیب دیدگی شده اما این ستاره خط هافبک امروز همپای سایر شاگردان مارک ویلموتس تمرین کرد تا مشخص شود مشکلی ندارد. بر این اساس ابراهیمی برای بازی با عراق نیز مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند در مسابقه روز پنجشنبه برای ایران به میدان برود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرو پجیچ استقلال کالدرون انصاری فرد جونیور قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی