Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت اظهار داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای همدلی جوامع اسلامی و تقویت انسجام شیعه و سنی است.

او پیروزی و عزت مسلمانان را در گرو وحدت و انسجام دانست و افزود: پیامبراکرم (ص) بهترین الگو برای مسلمانان جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم مسلمانان را به اجتماع و وحدت امر و از تفرقه نهی می‌کند، گفت: وحدت زمانی نمایان می‌شود که همراه و همصدا در کنار یکدیگر باشیم و از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

او بیان کرد: دشمنان اسلام روز به روز به‌دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند و با ترفند‌های مختلف منابع حیاتی منطقه را غارت می‌کنند که امیدواریم امت اسلامی با همدلی و انسجام نگذارند دشمنان به خواسته‌های شوم خودشان برسند.

مولوی کریم زایی اظهار داشت: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان شاهد وحدت و برادری خوب و مثال زدنی بین اهل سنت و تشیع هستیم که این امر برای ما مایه افتخار است.

انتهای پیام/گ

پیروزی و عزت مسلمانان در گرو وحدت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک کشتی گیر آمریکایی در اظهاراتی ضمن تمجید از دین مبین اسلام و پیروان آن تاکید کرد که محبت و مهربانی مسلمانان در آمریکا، توجه بسیاری از مردم را به سوی آنها جلب کرده است.

وی در این باره گفت: من در زندگی خود با بسیاری از مسلمانان ارتباط داشته ام، تقریباً همه آنها برخورد خوبی با من داشته اند و به ویژه کسانی که در ورزش کشتی با آنها تعامل داشته ام، بسیار انسان‌های منضبط و متمرکزی بوده اند، این مسأله‌ای است که احترام من را به عنوان یک کشتی گیر بر می‌انگیزد.

وی افزود: من برخی از مبارزان نظیر «حبیب نورماگمدوف» را که اتفاقاً مسلمان هستند، می‌پسندم. در این روزها شاهد هستم بسیاری از آمریکایی‌های سفیدپوست، مبارزان مسلمان در شب مسابقات مورد تشویق قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جریان این رخدادها به دلیل خوبی مسلمانان بسیاری از مردم جذب مساله فلسطین شدند، اخیراً نیز شماری از دانشجویان در جریان اعتراضات ضد جنگ غزه، به اسلام گرویدند. درود بر همه مسلمانان!

کد خبر 6098458 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • زائری از پرو
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • باید وحدت آرمانی و عقیدتی مد نظر نامزدها باشد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است