Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات آغاز عملیات مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج گفت: از صبح امروز هم زمان با سالروز تولد نیما کار مرمت و بازسازی خانه او آغاز شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: ۲۴ تیم اجرایی در کار مرمت و بازسازی خانه نیما مشغول به فعالیت هستند و ما در سازمان زیباسازی شهرداری تیمی را به کار گرفتیم تا سقف و شیروانی خانه نیما را در بازه زمانی کوتاه ایمن سازی کند، زیرا این احتمال وجود داشت با توجه به شروع بارش و وزیدن باد ریزش سقف رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در تشریح دیگر فعالیت تیم‌های اجرایی مرمت و بازسازی خانه نیما گفت: تیمی تخصصی روی مرمت در و پنجره خانه، تیمی دیگر مشغول تراشیدن سیمان های کشیده شده روی آجرهای خانه هستند و برنامه ریزی ما به گونه است که دیگر تیم های مرمت و بازسازی با پیشرفت پروژه به کار اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تکمیل پروژه فلکه دوم نیرو هوایی 

او تصریح کرد: کار مرمت و بازسازی خانه نیما با امضای تفاهم نامه‌ای بین سازمان زیباسازی و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران آغاز شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که کار مرمت و بازسازی خانه نیما در چه بازه زمانی انجام می‌شود گفت: تمام تلاش ما این است که کار مرمت و بازسازی با سرعت قابل قبولی انجام شود اما امیدواریم بتوانیم ظرف مدت ۵ تا ۶ ماه کار مرمت و بازسازی خانه نیما را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

اسفند ۹۹ زمان افتتاح خانه نیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر

در کوچه تهرانی نژاد مرعشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۴ شهر تهران یک خانه قدیمی وجود دارد که به گفته شهروند خبرنگار ما این عمارت به زمان قاجار باز می‌گردد و تاریخی است. اما این خانه بسیار قدیمی و در حال فرسوده شدن است و از سوی دیگر اقدام به تخریب آن کرده اند.

این موضوع دغدغه ساکنان این منطقه شده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان شهری درخواست نگهداری و بازسازی این خانه تاریخی را کردند.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نمایی از سردر عمارت عالی قاپو قزوین در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار