Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخش اول مشاجره یک خانم ۵۵ ساله را می‌بینیم که برای گرفتن پولش به یکی از شعبات پاپایز در تنسی برگشته است. ظاهرا از او دوبار بابت سفارش پول کسر شده و پس از هماهنگی با مدیر رستوران به آنجا برمی گردد. اما پس از جر و بحث با صندوق دار رنگین پوست، صندوق دار ادعا می‌کند که زن او را "کاکا سیاه" خطاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد جوان از کوره در می‌رود و پس از جر و بحث، در بیرون از رستوران زن را با خشونت بر زمین می‌کوبد که منجر به شکستی ساق پا، انگشتان و جا به جایی چند مهره کمر او می‌شود.

 در بخش دوم می‌بینیم که در یکی نمایندگی‌های پاپایز در فایرفکس ویرجینیا، یک کارگر و یک مشتری که هر دو خانم هستند با هم درگیر می‌شوند. طبق گزارش ها، پس از رسیدن سفارش صد ساندویچ، حجم کار بالا می‌رود و کارگر‌هایی که آماده این حجم کار نبودند مشغول می‌شوند. یکی از آن‌ها سینی مواد غذایی را که برای تهیه ساندویچ استفاده می‌کند روی سطل آشغال قرار می‌دهد. یک مشتری خانم این صحنه را می‌بیند و به کارگر تذکر می‌دهد، اما کارگر که زیر فشار کار بوده، ناگهان کنترل خود را از دست می‌دهد و یک سینی را به سمت مشتری پرتاب می‌کند. مشتری هم در پاسخ همان سینی را به سمت کارگر می‌اندازد و این کش و قوس پس از درگیری مداخله دیگران پایان می‌یابد.

پاپایز زنجیره رستوران‌های فست فود مرغ سوخاری چندملیتی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۲ در نیو اورلئان، لوییزیانا بنیانگذاری شده و مقر آن در میامی، فلوریدا است. از سال ۲۰۰۸ برند آن آشپزخانه لوییزیانای پاپایز است. این شرکت هم‌اکنون زیرمجموعه رستورانت برندز اینترنشنال مستقر در تورنتو است. بنا بر بیانیه مطبوعاتی پاپایز در سال ۲۰۱۷، این شرکت پس از کی اف سی دومین گروه رستورانی مرغ سرویس سریع بزرگ است. ۳۱۰۲ رستوران پاپایز در بیش از ۴۰ ایالت آمریکا، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و ۳۰ کشور جهان واقع شده‌اند.

ساندویچ سخاری از محبوب‌ترین غذا‌های پاپایز

منبع: دیلی میل

منبع: فرارو

کلیدواژه: درگیری فست فود آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو