Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اور هیلر» تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از توان موشکی کوبنده حزب الله لبنان سخن گفت و اعلام کرد: اسرائیل می داند که حزب الله سلاح زیادی در اختیار دارد.

اخبار بین‌الملل-وی افزود: حزب الله این توان را دارد که روزانه ۱۵۰۰ موشک و راکت به اسرائیل شلیک کند. حزب الله همچنین این توان را دارد که مواضع و مراکز استراتژیک از جمله نیروگاههای انرژی، بنادر و فرودگاهها را هدف قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد: سامانه دفاع ضد موشکها از جمله سامانه «فلاخن داوود» توان حمایت از اسرائیلی ها را ندارد.

وی علت آرامش کنونی در جبهه ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان را مربوط به بازدارندگی متقابل دانست.

این در حالی است که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، هزاران موشک نقطه زن حزب الله را عامل نگرانی دانسته و اذعان کرده اند که این موشکها در کنار تجارب نظامی که حزب الله در جنگ سوریه کسب کرده است، بسیار نگران کننده است.

این در حالی است که پایگاه صهیونیستی «والا» با اشاره به دقت بالای موشک های حزب الله لبنان می نویسد: «حزب الله توان هدف قرار دادن اهداف و تاسیسات حساس و مهم اسرائیل را دارد و جنگ ۲۰۰۶ در مقایسه به جنگ بعدی به مثابه تفریح است».

براساس برآوردهای استراتژیک اسرائیلی ها دشمن اول رژیم صهیونیستی حزب الله است و این برآورد گویا همه چیز است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ حزب الله فلاخن داوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان از شلیک دهها راکت به موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان گولانی را با دهها راکت کاتیوشا هدف قرار  دادند.

حمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیلحزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

این بیانیه افزود این عملیات ما در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم و مناطق مردم به ویژه حمله تروریستی بزدلانه در جاده السریره انجام شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که دستکم 30 راکت از لبنان به سمت منطقه جبل الشیخ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود