Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: بعد از آن که به رئیس جمهور تعرض شد و شعار‌هایی را سر دادند متاسفانه آقای روحانی عصبی شدند که‌ای کاش توجه به این شعار‌ها نمی‌کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی به ایجاد حواشی در سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد اشاره کرد و گفت: اختلالات ایجاد شده در سخنرانی رئیس جمهور سازماندهی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: همه جمعیت حاضر که با هم شعار نمی‌داداند بلکه یک گوشه‌ای از جمعیت شعار‌هایی را سر می‌دادند و این هم محال است که این مسئله به صورت تصادفی بوده باشد و شک نکنید که شعار‌ها و برنامه‌های آن‌ها سازماندهی شده بود و این مسئله هم زشت‌ترین کار ممکن بود.
مختل کنندگان سخنرانی رئیس جمهور مصالح انقلاب را درک نمی‌کنند
نماینده مردم رشت به ایجاد حواشی در سفر زئیس جمهور به استان یزد اشاره و تصریح کرد: وقتی که رئیس جمهور می‌خواهد به استانی سفر کند بایستی طبق پروتکل‌ها بخشی از صحبت‌های خود را به مسائل بین‌المللی اختصاص بدهد و در واقع به خارجی‌ها پیام بدهد که آن پیام هم در رسانه‌های بین‌المللی پخش می‌شود و به نظرم کسانی که این برنامه ریزی را کردند انسان‌های نادانی بودند و اصلا مصالح انقلاب، شهدا و نظام را درک نمی‌کنند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه افزود: تسویه حساب سیاسی جا دارد؛ تسویه حساب سیاسی در جایی که رئیس جمهور مهمان است باعث می‌شود که رسم مهمان نوازی رعایت نشود. البته قطعا حساب مردم یزد جدای از این مسائل است و این عده خبط و خطا کردند و البته در ادامه سفر هم این رفتار جبران شد و امیدواریم که دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.   ای کاش رئیس جمهور عصبی نمی‌شدند
وی تاکید کرد: بعد از آن که به رئیس جمهور تعرض شد و شعار‌هایی را سر دادند متاسفانه آقای روحانی عصبی شدند که‌ای کاش توجه به این شعار‌ها نمی‌کردند.

جعفرزاده ایمن آبادی به پول‌های گم شده‌ای که رئیس جمهور در این سخنرانی به آن اشاره کرد هم پرداخت و تصریح کرد: یک فقره از این پول گم شده دو میلیارد دلار است و گزارشات آن در دیوان محاسبات موجود بوده که می‌توانند به گزارشات آن مراجعه کنند که صحبت‌های رئیس جمهور دراین باره هم صحت دارد و نهاد آن هم مشخص است که باید پول‌ها را پس بدهد. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سخنرانی رئیس جمهور سفرهای استانی رئیس جمهور سخنرانی روحانی در یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد که از روز پنجشنبه روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، «گوستاوو پترو» روز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: از روز پنجشنبه (امروز) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات این رژیم در غزه به طور کامل قطع خواهد شد.

وی در میان تشویق جمعیتی که به مناسبت روز جهانی کارگر و در حمایت از اصلاحات اجتماعی و اقتصادی دولت وی در کلمبیا، در پایتخت این کشور به خیابان‌ها آمده و در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا تجمع کرده بودند، تاکید کرد: اینجا در مقابل شما، رئیس جمهور دولت تغییر اعلام می‌کند که فردا روابط دیپلماتیک خود را با (رژیم) اسرائیل به طور کامل قطع می‌کنیم زیرا این رژیم و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر آن در غزه مرتکب نسل‌کشی شده‌اند.

رئیس جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا جنبش حماس نیز بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای از قطع روابط دیپلماتیک کلمبیا با رژیم صهیونیستی استقبال کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: از موضع گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر ادامه جنگ ارتش اشغالگر نازی علیه مردم فلسطین در نوار غزه استقبال می‌کنیم و آن را یک پیروزی برای فداکاری‌های مردم ما و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم.

حماس افزوده است: ما از کشورهای آمریکای جنوبی و همه کشورها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم فاشیست سرکش که به جنایات خود علیه مردم ما ادامه می‌دهد و تمام قوانین و هنجارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند.

کد خبر 750000

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!