Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کمک هزینه ازدواج از جمله تعهدات سازمان تأمین اجتماعی است که به عنوان هدیه به بیمه‌شدگان اجباری واجد شرایط که تشکیل خانواده می‌دهند پرداخت می‌شود.

کمک هزینه ازدواج به بیمه‌شدگانی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند، پرداخت می‌شــود و میزان آن معادل یک ماه متوسط مزد یا حقوق بیمه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که زوجین هر دو شرایط قانونی دریافت کمک هزینه ازدواج را داشته باشند، این کمک هزینه به هر دو نفر قابل پرداخت است.

دارا بودن حداقل ۷۲۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه در ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج از مهمترین شرایط قانونی دریافت کمک هزینه ازدواج به شمار می رود.

بنا بر این اعلام سازمان تأمین اجتماعی در سه ماه اول امسال ۱۸ هزار و ۹۳۲ سند کمک هزینه ازدواج صادر کرد. مجموع مبالغ پرداختی در این بخش ۳۴۹ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال است.

کد خبر 4770296 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه ازدواج شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی دستگیری سارق دانش آموزان بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها

  احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در کل کشور۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تاخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به اذر پارسال بوده آنهم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است. احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیر خشک ندارند. وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

دیگر خبرها

  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی