Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:03:55 GMT

استیلی: اندونزی حریف قدرتمندی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۴۶۵

استیلی: اندونزی حریف قدرتمندی است

خبرگزاری میزان- حمید استیلی سرمربى تيم فوتبال المپيك ايران گفت: اندونزی تیمی سرعتى است و در خانه حريف قدرتمندى محسوب مى‌شود. تاریخ انتشار: 15:13 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۹۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در نشست خبرى پیش از مسابقه اول برابر اندونزى که ساعت ١٣ امروز در بالى برگزار شد اظهار داشت: ابتدا از میزبانى خوب کشور اندونزى تشکر مى کنم همچنین خوشحالیم که فرصت انجام دو بازى در این مقطع فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما بعد از بازى مقابل ازبکستان و استرالیا دو بازى مقابل اندونزى انجام مى دهد و پس از آن هم یک مسابقه مفید مقابل قطر انجام مى دهیم.

سرمربى تیم ملى امید ایران اضافه کرد:بازى هاى تیم اندونزى خصوصا مسابقه این تیم مقابل چین را به خوبى آنالیز کردیم و مى دانیم تیم سرعتى هستند و خصوصا در خانه حریف قدرتمندى محسوب مى شود. بازى برابر این تیم خصوصا در این شرایط آب و هوایى که شبیه تایلند است اهمیت زیادى دارد. اندونزى هم با انگیزه زیادى برابر ما قرار مى گیرد چرا که آن‌ها براى حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده مى شوند.

سرمربى تیم فوتبال المپیک اندونزى هم در این نشست تیم ایران را حریف قدرتمندى دانست که بازى برابر این تیم مى تواند درس هاى خوبى براى میزبان داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید استیلی اندونزی تیم فوتبال المپیک ایران ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز