Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:54:22 GMT

پرواز اردبیل- مسقط در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۵۰۱

پرواز اردبیل- مسقط در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه مشترک با فعالان اقتصادی استان اردبیل، گفت: امسال رشد قابل توجهی در حوزه جذب گردشگران کشور‌های عربی در استان اردبیل داشتیم.

او با بین اینکه اردبیل میزبان خوبی برای گردشگران خارجی در سطح بین المللی است، بیان کرد: در صورت تحقق پرواز اردبیل-مسقط برنامه ویژه‌ای برای میزبانی از گردشگران عمانی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اضافه کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های متعدد از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی دارد که می‌تواند جاذبه خوبی برای گردشگران عمانی محسوب شود.

فلاحی اضافه کرد: انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در ۲۰۲۳ در اجلاس بین المللی خجند و همچنین آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری سلامت در استان می‌تواند پتانسیل خوبی برای جذب گردشگران باشد.

او عنوان کرد: اقتصاد گردشگری استان اردبیل در حال شکل گیری است و برای تسهیل در روند این مقوله باید زیرساخت‌های لازم جهت توسعه این صنعت در استان با کمک دولت و بخش خصوصی به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان خوبی برای گردشگران خارجی در سطح بین المللی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرواز گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد