Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «آزناوور از نگاه شارل» نام مستندی زندگینامه‌ای است که با تمرکز بر خواننده مشهور فرانسوی ساخته شده است.

این فیلم که توسط مارک دی دومنیکو با روایت رومن دوریس ساخته شده توسط یک کمپانی فرانسوی توزیع می‌شود.

«آزناوور از نگاه شارل» پرتره‌ای صمیمی از خواننده افسانه‌ای فرانسوی را در طول زندگی طولانی و پربارش روایت می‌کند و در آن با مصاحبه‌هایی با برخی از دوستان مشهور وی، از جمله ادیت پیاف و فرانک سیناترا که هیچ یک در قید حیات نیستند زندگی وی بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند آزناوور که به تازگی در اختتامیه جشنواره فیلم آنگولم دیده شد در تورنتو در بازار عرضه شد.

این فیلم از طریق «پولسار کانتنت» برای نمایش در کانادا، ایتالیا، آمریکای لاتین، برزیل، کشورهای بنلوکس، سوییس، بلغارستان، یوگسلاوی سابق، خاورمیانه و بالتیک فروخته شده است.

این خواننده که مسیر حرفه‌ای کاری خود را تحت نظر ادیت پیاف خواننده مشهور فرانسوی آغاز کرده بود با ری چارلز دوست بود و با فرانک سیناترا رفاقت داشت. وی در عین حال سفیر ارمنستان در سویس و همچنین نماینده دائم این کشور در سازمان ملل بود و در زمینه دیپلماسی بین‌المللی و اهداف انسان‌دوستانه فعالیت می‌کرد.

آزناوور در بیش از ۷۰ فیلم بازی کرده‌بود و چند  کتاب هم در کارنامه‌اش داشت.

این ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده بزرگ فرانسوی، یکم اکتبر سال پیش در ۹۴ سالگی چشم از جهان فروبست. وی بیش از ۱۴۰۰ ترانه به زبان‌های مختلف از جمله فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، ارمنی، آلمانی و روسی خوانده و از محبوب‌ترین خوانندگان فرانسه بود.

کد خبر 4770534

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم مستند خواننده تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند موسیقی نواحی بازیگر سینما جشنواره فیلم رشد جشنواره موسیقی نواحی ایران بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم