Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:07:52 GMT

جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۱۷۸

جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت است. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد قمی در نشست  با فرهیختگان اردبیل اظهار داشت: جوانگرایی در سازمان تبلیغات اسلامی نهادینه شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به گفتمان دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گفتمان دوم در پی گفتمان اول اجرا می‌شود و در واقع تا زمانی که مواجه خیر و شر است این امر دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  نیاز جدید جامعه باید مورد اهتمام قرار گرفته و گفتمان‌های جدید شکل بگیرد.

بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از حوزه هنری استان اردبیل به روایت تصویرهم‌اندیشی رئیس تبلیغات اسلامی و فرهیختگان اردبیل؛ زمان مجاهدت فرهنگی فرا رسیده استآئین معارفه و تکریم مدیران کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با حضور رئیس سازمان تبلیغات + تصاویررئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور  افزود: آنچه موجب شده تا در برخی مواقع تبلیغات آسیب‌پذیر شود به این دلیل است که به مسئله و نیاز مردم توجه نشده است.

قمی با بیان اینکه این توجهات باید در راستای گره‌گشایی از نیازهای مردم باشد، تصریح کرد: باید دید چه حرفی برای گره‌گشایی از مردم داریم و اگر مردم دعاگوی مسئولان باشند در واقع موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما بر سر ثروت و مادیات با کسی دشمنی نداریم، افزود: در مقابل روی صحبت ما با آنچه ارزش‌ها و خیر را نشانه گرفته بوده و هست.

انتهای پیام/141/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است