Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:26:13 GMT

«مهر عاطفهِ» زنان در فرهنگسرای نیاوران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۲۸۱

«مهر عاطفهِ» زنان در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی زنان مهر عاطفه که یکی از مجموعه‌های فعال در عرصه موسیقی بانوان است، به سرپرستی عاطفه‌سادات موسوی، تهیه‌کنندگی مجید فلاح‌پور در روز  دوشنبه ۱۸ آذر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

عاطفه‌سادات موسوی، خواننده و سرپرست گروه، خزر چکاوک، رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده قطعات این کنسرت پاپ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازندگان گروه عبارتند از خزر چکاوک (پیانو)، طراوت باباخانلو (فلوت)، آرمینا جعفری (درام)، ارمغان حاجیوندی (پرکاشن)، آیدا امیری‌مقدم (دف و دایره)، آرمیتا فهیمی (بیس)، زهرا اصغری (گیتار) و موژان میرزایی (ویلن).

57245

کد خبر 1320318

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ خواننده کنسرت حسن روحانی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران خبرآنلاین باشگاه استقلال مسکن دونالد ترامپ کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند