Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:04:19 GMT

خرید و قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، شهرکرد و خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۲۸۵

خرید و قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، شهرکرد و خودرو

ورق‌های گالوانیزه در صنایع مختلفی کاربرد دارند و برای خرید آن‌ها باید موارد مختلفی مانند ابعاد، ضخامت، قیمت و برخی عوامل دیگر را مد نظر قرار دهید. سعی کنید قبل از اینکه اقدام به خرید این ورق‌ها کنید، در مورد آن‌ها اطلاعات کافی را کسب کنید تا در نهایت بهترین نمونه‌ای که با هدف شما مطابقت دارد را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فولادیوم، این ورق‌ها توسط کارخانه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید به صورت مستقیم از خود کارخانه‌ها این خرید را انجام دهید یا از بنگاه‌ها خرید کنید.

ورق گالوانیزه چیست؟
همانطور که می‌دانید به ورقه‌های آهنی که با آلیاژهایی مانند روی پوشش داده می‌شوند در صنعت ورق‌های گالوانیزه می‌گویند.  یکی از اصلی ترین دلایل کاربرد این نوع پوشش‌ها جلوگیری از زنگ‌زدگی ورق‌ها با محیط بیرون است. ورق‌های گالوانیزه عرض‌های مختلفی در بازه ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلی‌متر دارند و صنایع مختلف با توجه به هدف خود ابعاد مختلفی را تهیه می‌کنند.
از جمله مزایای ورق‌های گالوانیزه می‌توان به هزینه کم نگهداری از آنها اشاره کرد زیرا به نحوی تولید شده‌اند که دچار خوردگی نمی‌شوند و نگهداری از آن‌ها زحمتی نخواهد داشت. در ثانی مدت دوام ورق‌های گالوانیزه بسیار بالا است و تا سال‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
این ورق‌ها کاربردهای مختلفی در صنعت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاربرد در زمینه ساخت لوله بخاری، کانال کولر، انواع کابینت آشپزخانه، برخی لوله‌های آب و صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، صنعت الکترونیک، صنعت حمل و نقل، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره، راهنمای خرید ورق گالوانیزه اشاره کرد.

انواع ورق گالوانیزه
دو نوع ورق گالوانیزه در بازار وجود دارد که رنگی و غیررنگی می‌باشند. ورق گالوانیزه رنگی مدل معمولی ورق‌هاست که در بازار هم مشاهده می‌شود و ورق گالوانیزه غیررنگی با یک لایه‌ای از الکترواستاتیک پوشانده شده و یا با رنگ پاشی در کوره‌های خاص تغییر شکل پیدا می‌کنند تا به شکلی که مورد نیاز در صنعت است، تبدیل شوند. 

ورق گالوانیزه هفت الماس
ورق گالوانیزه هفت الماس تولید شده توسط گروه صنایع هفت الماس است. جالب است بدانید که این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و سالانه چندین هزار تن ورق گالوانیزه تولید و عرضه می‌نماید و روانه بازار برای مصارف مختلف صنعتی می‌کند. این کارخانه به تنهایی نیاز بیش از ۱۵ درصد ورق گالوانیزه کشور را برطرف می‌کند و بیش از یک چهارم تولیدات این کارخانه به خارج از کشور صادر می‌شود و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. انواع محصولات گالوانیزه صنایع هفت الماس شامل کلاف یا کویل، ورق برش خورده، ورق فرم دهی شده به شکل سینوسی یا ذوزنقه‌ای و اسلیت گالوانیزه است که علت این تنوع، کاربرد در زمینه‌های مختلف صنعتی است.
در بین محصولات مختلف، کلاف گالوانیزه هفت الماس دارای وزن ۲۵-۵ تن، ضخامت ورق ۵/۲-۲/۰ میلی‌متر و عرض ورق در محدوده ۱۲۵۰-۷۰۰ میلی‌متر است. ورق گالوانیزه این شرکت دارای ضخامت ۸/۱-۲/۰ میلیمتر است. عرض آن ۱۲۵۰-۷۰۰ میلی‌متر بوده و طول آن حداکثر ۱۲ متر است. برای تولید ورق گالوانیزه فرم داده شده هفت الماس، ورق ورودی دارای عرض ۱۲۵۰ -۷۰۰ میلی‌متر بوده و عرض ورق خروجی تقریبا ۱۱۸۵۰ -۷۷۲ میلیمتر و ضخامت ورق ۵/۱ تا ۳/۰ میلی‌متر است.


 
ورق گالوانیزه شهرکرد
ورق گالوانیزه شهرکرد مخصوص استفاده در صنعت ساخت بدنه خودرو است که در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد و ورق گالوانیزه این شرکت جایگزین ورق‌های وارداتی برای ساخت بدنه خودروهاست و تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد. علت این محبوبیت و استفاده زیاد از این ورق‌ها عدم خودرگی و مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف فرسودگی مانند نمک‌های محلول در آب، آلودگی هوا، رطوبت و غیره است و با این ورق‌ها بدنه خودرو دوام و پایداری بیشتری پیدا می‌کند. این ورق‌ها همچنین فرم‌پذیری بالایی دارند و نازک و صاف هستند و رنگ‌پذیری خوبی دارند.

ورق گالوانیزه ورق خودرو
کارخانه ورق خودرو چهار محال بختیاری یکی از مهمترین تولید کننده‌های ورق گالوانیزه در کشور است و تولیدات این کارخانه در ساخت بدنه خودرو کاربرد دارد و از ویژگی‌های مورد توجه این ورق‌ها به فرم‌پذیری بالا، مقاومت بالا با وجود نازک بودن آنها و صافی خیلی خوب آن‌ها در کنار رنگ‌پذیری بالا اشاره کرد.

 
قیمت ورق گالوانیزه
موارد مختلف زیادی در قیمت ورق گالوانیزه تاثیر دارد که علاوه بر نوع ورق‌های گالوانیزه (رنگی و غیررنگی) می‌توان به موارد دیگری نظیر، قیمت ارز، میزان صادرات و واردات و میزان تقاضا در بورس اشاره کرد. ابعاد و ضخامت و کیفیت این ورق‌ها نیز روی قیمت این ورق‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

لیست قیمت ورق گالوانیزه
با توجه به اینکه قیمت ورق‌ها دائما در حال نوسان هستند، برای آگاهی از آخرین قیمت‌ها می‌توانید به سایت فولادیوم مراجعه کرده و از دسته‌بندی ورق‌های گالوانیزه، محصولات مختلف را که برای کارخانه‌های متفاوت هستند به همراه مشخصات مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد گالوانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک