Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛نمایندگان عرب در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کردند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اوضاع نظامی را به منظور تلاش برای بقای سیاسی خود تشدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ایمن عودة، از رهبران لیست مشترک (فراکسیون اعراب) در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در انتخابات پیاپی شکست خورده است، سیاست زمین سوخته را باقی خواهد گذاشت که این امر تنها تلاشی ناامیدانه برای باقی ماندن در سمت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین اعلام کرد: طی یک دهه، نتانیاهو هر روز صبح برای تقویت و افزایش اشغالگری و ممانعت از چشم اندازهای صلح تلاش می‌کرد و امروز نیز همین کار را کرده است.

در همین راستا، ولید طه، یکی از نمایندگان کنست گفت: سیاست نتانیاهو مبنی بر بحرانی کردن اوضاع نظامی و پافشاری وی بر هر اقدامی برای چنگ زدن به قدرت به هر قیمتی، فاجعه واقعی را در تمام منطقه به همراه خواهد داشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه رخ می‌دهد، امنیت کل منطقه و جان میلیون‌ها بی‌گناه در نوار غزه را تهدید می‌کند.

طه همچنین تصریح کرد: مرحله کنونی نیاز به رهبران سیاسی دارد که منافع ملت‌ها را بر گرایش‌های شخصی خویش ارجحیت دهند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) از عملیات هدفگیری ساختمانی در غزه خبر داده بود که برجسته‌ترین فرمانده جنبش جهاد اسلامی در غزه در آن حضور داشت. در این راستا گردان‌های القدس، شهادت یکی از فرماندهان این گروه به همراه همسرش را تایید کرد.

پیشتر خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" اعلام کرد، رژیم صهیونیستی با سه موشک منطقه "المزه" را هدف گرفت که یکی در آسمان داریا سقوط و دو موشک دیگر به منزل العجوری رهبر جهاد اسلامی در مزه دمشق برخورد کرد. برچسب ها: نمایندگان عرب در کنست ، نتانیاهو

منبع: خرداد

کلیدواژه: نمایندگان عرب در کنست نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، «پائولو رانگل» وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 6089465 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند