Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ در بین دانش آموزان مدرسه سمیه گفت: آینده این کشور به دست باکفایت شما مدیریت خواهد شد بنابراین باید از همین حالا خود را برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف آماده کنید. شما دانش‌آموزان، شهروندان این شهر هستید، شروع آینده سازان این کشور از شهر شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح شهردار مدرسه بهترین فضا است برای شما دانش آموزان تا تجربیات لازم برای ورود به عرصه اجتماع و کار و مسئولیت پذیری در آینده را یاد بگیرید و در واقع طرح شهردار مدرسه می‌تواند تمرین خوبی باشد برای اینکه یک شهروند در هر سنی بداند چگونه و چطور رفتار کند تا شهری زیست‌پذیر داشته باشد.

این مدیر ارشد شهری افزود: از مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران حجم عظیم پسماند است. چنانچه این مقدار از پسماند در مبدا به طور اصولی تفکیک شود، این مشکل تبدیل به فرصت خواهد شد و بهترین محل جهت آشنایی و آموزش اصولی برای این امر مدارس هستند.

بیشتر بخوانید: شهرداران مدارس کار اجرایی در شهر ندارند

در این برنامه زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری منطقه بیان داشت: بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس از اقدامات شایسته شهرداری است و اقدامات لازم برای آموزش پسماند و تفکیک زباله در مدارس با همکاری فی ما بین صورت گرفته است.

در این مراسم مهندس حیدرزاده مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران، معاون اجتماعی و خدمات شهری و مدیران شهری منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود