Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:46:02 GMT

«برد پیت» و «اما استون» در راه عصر طلایی هالیوود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۴۲۷

«برد پیت» و «اما استون» در راه عصر طلایی هالیوود

کمپانی پارامونت فیلم «بابل» به کارگردانی «دیمین شزل» را برای حضور در فصل جوایز سینمایی ۲۰۲۱ آماده می‌کند؛ «برد پیت» و «اما استون» دو ستاره احتمالی این فیلم هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ «دیمین شزل» پس از ساخت فیلم موفق «لالا لند» و پس از آن درام فضایی «نخستین انسان»، قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود با عنوان «بابل» داستانی را در حال و هوای دهه ۱۹۲۰ میلادی و دوران طلایی هالیوود مقابل دوربین ببرد و «برد پیت» و «اما استون» مشغول مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می‌شود داستان این فیلم در بستر اتفاقاتی روایت می‌شود که در مرحله گذار سینمای صامت به سمت سینمای صدادار روی می‌دهد. قرار است «اما استون» در این فیلم در نقش «کلارا بو» از اولین ستاره‌های سینمای هالیوود بازی کند و «برد پیت» نیز ایفاگر نقش یک شخصیت ستاره سینمای صامت باشد که در گذار از سینمای صامت به سمت تکنولوژی شکست می‌خورد. 

‌«مارک پلات» که تهیه‌کنندگی «لالا لند» را بر عهده داشت تهیه‌کننده فیلم «بابل» نیز خواهد بود. 

«دیمین شزل» با فیلم موزیکال «لالا لند» در سال ۲۰۱۶ در ۱۴ شاخه جوایز سینمایی اسکار نامزد کسب جایزه شد و توانست شش جایزه شامل بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن (اما استون)، بهترین فیلم‌برداری، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی صحنه و بهترین ترانه را به خود اختصاص دهد.

«نخستین انسان» نیز فیلم بعدی «دیمین شزل» بود که به زندگی «نیل آرمسترانگ» فضانورد آمریکایی می‌پردازد. این فیلم پس از رونمایی در افتتاحیه جشنواره ونیز، در جوایز اسکار ۲۰۱۹ در چهار شاخه نامزد شد و در نهایت اسکار بهترین جلوه‌های ویژه بصری را کسب کرد. 

کمپانی پارامونت تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ را به عنوان زمان اکران فیلم «بابل» اعلام کرده است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم بابل دیمین شزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد