Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@18:25:59 GMT

مصدومیت الساندرو باستونی، مدافع اینتر جدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۶۴۸

مدافع جوان نراتزوری به مدت یک هفته تمرینات جداگانه را انجام خواهد داد و سپس به تمرینات گروهی اضافه می شود.

طرفداری- آسیب دیدگی الساندرو باستونی که اردوی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا را ترک کرد جدی نیست.

مصدومیت الساندرو باستونی که باعث شد او اردوی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا را ترک کند، موجب نگرانی نراتزوری و طرفداران این باشگاه شده بود اما این آسیب دیدگی جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باستونی در جریان دیدار دو تیم اینتر و هلاس ورونا ضربه ای به پای چپش وارد شده بود که موجب کوفتگی و کبودی پای او شد و به همین دلیل اردوی آتزوری را ترک کرده است. توییتر اینتر تایید کرد به دلیل این آسیب دیدگی، باستونی یک هفته تمرینات برنامه ریزی شده را به صورت انفرادی انجام خواهد داد. گفتنی است اینتر پس از فیفا دی به مصاف تورینو خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • گل الساندرو فلورنتزی به جنوا (میلان 1-1 جنوا)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد