Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:20:08 GMT

برخی مدارس استان تهران فردا تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۷۱۴

برخی مدارس استان تهران فردا تعطیل شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار کرد: کمیته اضطرار وضعیت هوای تهران چند دقیقه پیش برگزار شد و بحث‌های کارشناسی مطرح و با همه دستگاه‌های عضو این کارگروه صحبت و تبادل نظر شد.

وی افزود: وضعیت آلودگی هوا در چند روز گذشته بررسی و برای فردا تصمیمی که اتخاذ شده است این است که آلودگی هوای تهران تا الان از مرز شاخص برای گروه‌های حساس (150) عبور نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته شاخص آلودگی هوای تهران 101، 111 و امروز 133 است و بررسی‌های نشان داده که در 10 منطقه شاخص آلودگی هوا از 150 عبور کرده و با نظر سازمان هواشناسی این روند پایدار خواهد بود و ما روند شاخص را روز به روز در حال افزایش داریم.

وی افزود: تصمیم بر این شد که مدارس ابتدایی، پیش‌دبستان و مهدهای کودک شهر تهران و همان چند شهر قبلی ورامین، پیشوا، قرچک و قیام‌دشت، پاکدشت و شهر ری فردا صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدارس مدارس تهران انوشیروان محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق