Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:43:28 GMT

رهایی گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۷۷۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروزسه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی گروگان در سرباز 

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان  از رهایی گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان "سرباز" خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی ربودن جوانی ۲۷ ساله در بخش "پارود" بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۴ سرنشین ۲ دستگاه سواری پژو پارس و پراید، جوانی ۲۷ ساله به نام زکریا را با تهدید سلاح کلاش گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان سرباز و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ ملاشاهی عنوان کرد: کمتر از ۲ ساعت از زمان گزارش گروگانگیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود، فرد ربوده شده را رها کرده و متواری شدند.

او با اشاره به اینکه علت گروگانگیری اختلاف مالی فرد ربوده شده با آدم ربایان بوده، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده با توجه به سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان

به گزارش قدس آنلاین، سردار ‌علی آزادی‌ در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی  قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس  آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی  ۲ قبضه سلاح  جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی  اعلام کرد، افزود: متهم  به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت