Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) با سخنرانی سه مرجع تقلید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال مفسر قرآن کریم، علامه «سید محمدحسین طباطبایی» با سخنرانی سه مرجع تقلید در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار می‌شود.

 

این مراسم در سه مرحله و سه شب مختلف برگزار می‌شود، که اولین برنامه عصر فردا (چهارشنبه 22آبان‌) با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی و با سخنرانی آیت‌الله جوادی‌آملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دومین مرحله این برنامه شامگاه (چهارشنبه ۲۹ آبان‌) با همکاری انجمن اصول حوزه و با حضور اساتید سطوح عالی فقه و اصول و با سخنرانی آیت‌الله سبحانی، برگزار می‌شود.

 

سومین برنامه نیزشامگاه (پنجشنبه 30 آبان‌) با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه و با سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی برگزار می شود.

 

در مراسم پایانی بزرگداشت ارتحال علامه طباطبایی(ره) تعدادی از شخصیت‌های موفق در عرصه‌های تبلیغ از جمله ائمه جمعه، منبری‌های موفق و اساتید حوزوی تجلیل می‌شود که لوح تقدیر و هدایای این افراد به دست آیت‌الله نوری‌همدانی تقدیم خواهد شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد رفسنجان خبرگزاری شبستان کانون های مساجد اردبیل اصفهان هفته وحدت مجلس دارالقرآن علامه طباطبایی مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان