Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «نایجل فاراژ» که  روز دوشنبه در شهر هارتل‌پول سخن می‌گفت، افزود: نامزدهای پیشنهادی حزب او تلاش خواهند کرد تا کرسی‌های پارلمان را از دست سایر احزاب سیاسی مخالف برگزیت به ویژه حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» خارج کنند. او خط قرمز کارزارهای تبلیغاتی حزب برگزیت را  ۳۱۷ حوزه‌ای معرفی کرد که حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری سال ۲۰۱۷ موفق به کسب پیروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر دست راستی حزب برگزیت که خود در انتخابات پیش‌رو نامزد نشده است، تصمیم اخیر خود را به آنچه «تغییر چشمگیر» موضع نخست وزیر انگلیس بر سر چگونگی اجرای برگزیت خواند، نسبت داد. «بوریس جانسون» بتازگی با تمدید دوره گذار، در جریان آنکه انگلیس به رغم اجرای برگزیت تابع قوانین اتحادیه اروپاست، مخالفت کرده است.

همزمان نخست وزیر انگلیس در اظهار نظری از تصمیم رهبر حزب برگزیت، استقبال و آن را گامی در راستای شناسایی این واقعیت توصیف کرد که تنها حزب محافظه کار قادر به اجرای برگزیت خواهد بود.

فاراژ که از دوستان نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به شمار می رود، پیشتر این پیشنهاد را مطرح کرده اما نخست وزیر انگلیس هرگونه ائتلاف با سایر احزاب سیاسی را رد و آن را خطری در مسیر به قدرت رسیدن جرمی کوربین خوانده بود.

نتایج بیشتر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هیچ‌ یک از دو حزب اصلی محافظه‌کار و کارگر قادر به کسب مطلق کرسی‌های پارلمان نیستند. بر همین اساس احزاب کوچک به صورت غیر علنی به دنبال جلب حمایت احزاب اصلی برای تشکیل دولت ائتلافی هستند.

از هفته گذشته احزابی چون لیبرال دمکرات و حزب ملی اسکاتلند به ائتلاف با حزب کارگر و حزب تازه تأسیس برگزیت نیز به ائتلاف با حزب حاکم محافظه کار چراغ سبز نشان داده اند.

«نایجل فاراژ» امروز گفت: در واقع ما با حزب محافظه‌کار اتحاد خروج [از اتحادیه اروپا] را تشکیل دادیم؛ فقط اینکه این اقدام به صورت یکجانبه صورت گرفته است.

انتخابات عمومی انگلیس که سومین انتخابات پس از رأی مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا به شمار می‌رود، قرار است ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار شود و حزب پیروز، سکان دولت این کشور را به مدت پنج سال در دست خواهد گرفت. به گفته ناظران، انتخابات پیش رو بعد از سال ۱۹۲۳ یکی از پیچیده ترین انتخابات تاریخ انگلیس است.

کد خبر 462924 برچسب‌ها انگلیس انگلیس - بوریس جانسون برگزیت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان