Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@20:17:46 GMT

قول انصاری فرد به کادر فنی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۴۱۷

قول انصاری فرد به کادر فنی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گابریل کالدرون و افشین پیروانی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم در دفتر باشگاه برگزار شد.
حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه که در این جلسه حاضر بود درباره موارد مطرح شده در این نشست اظهار کرد: از جمله موضوعات مورد بحث زمان پرداختی جدید به اعضای تیم بود که مدیرعامل باشگاه به سرمربی گفت قبل از بازی بعدی تیم بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: همچنین درباره کارهای اداری و اقامتی کالدرون در این جلسه بررسی‌های لازم انجام شد و برخی موارد پیگیری شد.
قدوسی گفت: سرمربی تیم فیلمی از اتفاقات مختلف رخ داده تا این مقطع از فصل را تهیه کرده بود و با استناد به آن درباره محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برایش اعمال شده تاکید کرد که هیچ اتهامی نزده و در مصاحبه‌ای که فایل ویدئویی آن نیز موجود است درباره یک آرزو برای آینده حرف زده و از کلمه امیدوارم استفاده کرده. مدیرعامل باشگاه نیز به ایشان گفت که باشگاه باز هم برای رفع محرومیت او تلاش خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه تاکید کرد: تخلفات رخ داده، رفتارها و اظهارنظرهای صورت گرفته تاکنون و تفاوت در نحوه برخورد و اعمال محرومیت برای آن‌ها برای کالدرون و برخی نفرات تیم تعجب آور بود. آقای کالدرون در این سی دی که توسط همکاران ایشان تهیه شده بود مواردی را نشان دادند که هیچ تصمیمی برای متخلفین اتخاذ نشده، اما در قبال پرسپولیسی‌ها محرومیت صادر شده است.
مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان گفت: در بخش‌هایی از نشست ذیحساب، معاون ورزشی و اجرایی باشگاه و سرپرست امور بین الملل نیز حضور یافتند و درباره مسائل مختلف مورد بحث در جلسه توضیحاتی ارائه کردند.

256 43

کد خبر 1320458

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد حسن روحانی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال خبرآنلاین دونالد ترامپ مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز

سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در لیگ NBA اخراج شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، یک روز پس از حذف تیمشان در مرحله نخست پلی‌آف کنفرانس غرب NBA (شکست مقابل دنور ناگتس) «داروین هَم» و سایر اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کردند.

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

داروین هم در سال 2021 جانشین فرانک ووگل شد و هدایت لیکرز را بر عهده گرفت. او در همان سال، تیمش را به فینال کنفرانس غرب رساند اما در این مرحله نتوانست از پس دنور ناگتس بربیاید و ناگتس در نهایت، قهرمان NBA شد.

لیکرز در فصل جاری با 47 پیروزی و 34 شکست راهی play-in شد و با غلبه بر نیواورلینز پلیکانز به پلی‌آف رسید اما در سری یک چهارم نهایی کنفرانس غرب، توسط دنور حذف شد.

هَم، پس از حذف تیمش توسط دنور گفت: دو سال جهنمی را روی نیمکت لیکرز گذراندم.

داروین هم، سومین مربی لیکرز پس از پیوستن لبران جیمز به این تیم بود و حالا لیکرز به دنبال چهارمین مربی برای «پادشاه» است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز