Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@18:15:20 GMT

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۴۸۴

شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۵ تن رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رژیم صهیونیستی بامداد امروز شمال غزه را هدف قرار داد. با شهادت یک جوان فلسطینی دیگر بر اثر جراحت وارده شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۵ تن رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز منطقه المزه دمشق را هم هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله که در نزدیکی سفارت لبنان روی داد 2 تن شهید و 6 نفر زخمی شدند. یکی از شهدا ، فرزند اکرم العجوری، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دمشق بود. اتحادیه اروپا خواهان پایان فوری تنش در مرز‌های غزه شد. بهاء ابو العطا، از فرماندهان برجسته گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی و همسرش هم بامداد امروز، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به محله شجاعیه در شرق غزه، به شهادت رسیدند.
ساعاتی پس از ترور فرمانده گردان‌های قدس، نیرو‌های مقاومت در غزه، بیش از ۷۵ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.
به گزارش المیادین، شلیک موشک "عطایا" به تل آویو، یکی از مهمترین این حملات بود. با وجود فعالیت گنبد آهینین رژیم صهیونیستی، شهرک‌های صهیونیست نشین سدیروت، عسقلان، غوش دان و اشدود نیز از موشک‌های مقاومت در امان نبودند. تاکنون، در این حملات، دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده اند. آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین نیز به صدا درآمده
و مراکز آموزشی تعطیل و حرکت قطار‌ها متوقف شده است. گفته شده، بیش از یک میلیون صهیونیست نیز به پناگاه‌ها رفته اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: غزه شهدا فرمانده حماس ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان