Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@10:09:32 GMT

ثبت 310 شركت خارجي براي سرمايه گذاري در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۹۰۶

مدیر عامل چابهار: شرکت های خارجی از سرمایه گذاری در منطقه چابهار استقبال می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مديرعامل منطقه آزاد چابهار در برنامه پيگيري گفت: به تازگي دولت چين سرمايه گذاري 450 ميليون دلاري يك شركت چيني را بصورت فاينانس در بخش حمل و حمل هوايي چابهار تاييد كرده است.
كردي ابرازي اميدواري کرد: با اخذ مجوزهاي سازمان هواپيمايي كشوري هر چه سريعتر عمليات اجرايي ساخت فرودگاه بين المللي چابهار آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار به عنوان تكميل كننده راه هاي ارتباطي هوايی، جاده اي و دريايي آسياي ميانه به درياي آزاد است.

کردی افزود: در حال حاضر شركت هايي از پاكستان، افغانستان و چين با سرمايه گذاري 200 ميليون دلاري در زمينه مواد غذايي و قطعات صنعتي در منطقه آزاد چابهار مشغول فعاليت هستند.
كردي همچنين از ظرفيت هاي صنعتي اين منطقه ياد كرد و گفت: 10 ميليون تن فولاد و 20 ميليون تن مواد پتروشيمي هدف سرمايه گذاريهاي داخلي است كه فاز اول آن تا سال 1400 به بهره برداري خواهد رسيد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چابهار سرمایه گذاری کردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست مشترک سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با نماینده سازمان بهداشت به منظور بررسی آسیب‌های پساسیل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از سیل، برگزار شد.

دکتر ضاربان امروز پنجشنبه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عزم همگانی به منظور مهار بحران‌های پس از سیل به ویژه در حوزه سلامت گفت: هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، به خصوص مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار باعث شده طی رفت و آمدهای مرزی بیماری مالاریا از کشور همسایه وارد شود و سیل اخیر نیز خطر شیوع این بیماری را افزایش داده است.

دکتر ضاربان تصریح کرد: اقدامات گسترده بهداشتی در منطقه از سیل گذشته تاکنون ادامه دارد، اما عزم همگانی و بین‌المللی برای پیشگیری از بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های منتقله از آب و غذا نیازمند نقش آفرینی همه ارکان سلامت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در این جلسه ضمن دعوت از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی جهت بررسی وضعیت منطقه، اختصاص اعتبارات ویژه جهت مقابله با بیماری مالاریا را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران