Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:01:14 GMT

مدیرعامل ایران خودرو: کسری قطعات خودرو کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۳۷۷

مدیرعامل ایران خودرو: کسری قطعات خودرو کاهش یافت

فرشاد مقیمی روز سه شنبه در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز افزود: انتظار داریم این تعداد کسری قطعات نیز توسط شرکت ساپکو به صفر برسد.

وی به حداقل رساندن هزینه‌ها از از برنامه های ایران خودرو عنوان کرد و هماهنگی همه جانبه بین دستگاه‌های اجرایی، انجمن قطعه سازان و سایت‌های تولیدی را خوستار شد .

مقیمی با بیان اینکه سایت تبریز علاوه بر تولید محصولات ایران خودرو توانایی تولید محصولات خارجی در بازار کشورهای همسایه را دارد و این ظرفیت باید با طرح ریزی منسجم در بازار بین الملل ایجاد شود، گفت: ایران خودروی تبریز به عنوان قطب صنعتی آذربایجان شرقی قادر است سالانه ۱۳۰ هزار دستگاه خودروی سواری تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تبریز به عنوان قطب صنعتی کشور همواره بر سر زبان‌ها بوده و استان آذربایجان شرقی با وجود قطعه سازانی که بیش از ۴۰ درصد قطعات خودرویی داخل کشور را تأمین می‌کنند باید از ظرفیت تولید محصولات دیگر به غیر از ایران خودرو نیز بهره مند شود تا موجب توسعه و شکوفایی صنعت خودرو کشور به خصوص منطقه آذربایجان شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: صنایع مهم کشور در چند شهر صنعتی متمرکز شده که یکی از آنها شهر صنعتی تبریز است.

وی با بیان اینکه ایران خودرو تبریز ظرفیت تولید سایر محصولات این گروه صنعتی را دارد، گفت: از این اقدام حمایت می کنیم.

سمندهای ناقص تا یک ماه آینده رفع کسری می‌شوند

مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم گفت: در صورت تامین به موقع قطعات، تمامی خودروهای سمند تولیدی این شرکت حداکثر یک ماه آینده رفع کسری شده و به صاحبان خودرو تحویل داده می‌شود.

حمید حاجی‌زاد منصور اعلام کرد: در حال حاضر ۲ هزار خودروی سمند و سورن تجاری‌سازی شده و منتظر بارگیری و ارسال به نمایندگان فروش در سراسر کشور هستند.

وی در خصوص موجودی پارکینگ خودروهای سایت تبریز گفت: هم اکنون موجودی پارکینگ این شرکت حدود ۷ هزار خودرو است که در صورت ارسال و تحویل ۲ هزار خودروی تجاری سازی شده این عدد به کمتر از ۵ هزار خودرو کاهش می‌یابد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد: روزانه ۳۰۰ دستگاه خودروی سمند رفع کسری قطعات شده و به پارکینگ بزرگ این شرکت هدایت می‌شوند.

حاجی‌زاد منصور گفت: میانگین تعداد قطعات کسری خودروی سمند قبل از این ۴۱ قطعه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این تعداد به ۱۴ عدد کاهش یافته است.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و تعهدی که نسبت به مشتریان داریم، وضعیت آمار خودروهای کف(ناقص) به سرعت در حال کاهش است و مواردی همچون ماندگاری بیش از حد خودرو، عدم تجاری سازی محصول، کاهش تولید و تأمین قطعات مرتفع شده است.

برچسب‌ها ایران خودرو تبریز خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو تبریز خودرو ایران خودرو تبریز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرشکوه هاوال با H۶

با انتشار اطلاعات محصول H۶ توسط BM CARSمشخص شد، هاوال این‌بار با محصول هیبریدی H۶ به ایران می‌آید. - اخبار بازار -

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور 1500سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل 147.5 اسب بخار و موتور برقی آن معادل 174 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H6 به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.
هاوال هیبریدی H6 با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.
پیش از این گروه بهمن هاوال H2 را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

دیگر خبرها

  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶